عیادت سرپرست فدراسیون از پیشکسوت با سابقه فوتبال

سرپرست فدراسیون فوتبال از “نایب روئین‌دل” یکی از مربیان باسابقه و بازیکن‌ساز فوتبال کشورمان که به دلیل مشکل تنفسی در بخش مراقب‌های ویژه تحت درمان است، عیادت کرد.

عیادت سرپرست فدراسیون از پیشکسوت با سابقه فوتبال

به گزارش ۸دی، سرپرست فدراسیون فوتبال در این خصوص اظهار کرد: با توجه به اینکه استاد و مربی عزیزم، نایب روئین‌دل در بستر بیماری هستند وظیفه خود دانستم تا به‌عنوان یک شاگرد خدمت ایشان برسم. آرزوی شفای عاجل برای ایشان دارم و امیدوارم دیگر شاگردهای او و تمام کسانی که با «آقانایب» کار کرده‌اند دعا کنند تا ان‌شاء‌الله هرچه سریع‌تر بهبودی حاصل شود.

سید میرشاد ماجدى که در تیم کشاورز زیر نظر روئین‌دل کار کرده است، گفت: نایب خان روئین‌دل، قبل از این‌که یک مربی فوتبال باشد یک معلم اخلاق بوده و هست و باعث افتخار بنده است که در خدمت ایشان باشم. متاسفانه فوتبال ما این روزها در برد و باخت‌ها، نتیجه‌ها و مسائل مالی گم شده است. امیدوارم با این ملاقات‌ها و با حضور و عیادت از پیشکسوت‌های فوتبال بتوانیم ارادت قلبی خود را به آن‌ها نشان دهیم و این پیشکسوت‌ها را به فوتبال برگردانیم. چقدر بهتر بود که این عزیزان را به جای بیمارستان در مستطیل سبز و یا در مراسم تجلیل و تقدیر ببینیم نه در بستر بیماری.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه