نماینده مردم تالش در مجلس:

حق میزبانی تیم ریشه دار چوکای تالش در دیدار با سرپرست فدراسیون فوتبال مطرح شد

نماینده تالش،رضوانشهر و ماسال در مجلس گفت: در دیداربا “بهاروند” سرپرست فدراسیون فوتبال؛ موضوع حق میزبانی تیم چوکای تالش و روند استانداردسازی و نوسازی ورزشگاه پوریای ولی مطرح شد.

حق میزبانی تیم ریشه دار چوکای تالش در دیدار با سرپرست فدراسیون فوتبال مطرح شد
به گزارش ۸دی،حسن محمدیاری با تشریح و بررسی مسائل حوزه انتخابیه و بازدیدهای انجام شده ، گفت: جمعه  ۳ بهمن ماه  به اتفاق مسئولین شهرستان ماسال و هیئت همراه از مناطق روستانی بخش شاندرمن بازدید میدانی به عمل آمد.

نماینده تالش،رضوانشهر و ماسال در مجلس ادامه داد: این بازدیدها به منظور بررسی معضلات موجود در حوزه روستایی شهرستان ماسال در روستاهای پاشکم ،کفود مژده ،ظهرابچی،بی تم، پلنگ سرا،نیلاش،امام زاده شفیع،دران و چاله سرا بخش شاندرمن از توابع شهرستان ماسال ، انجام شد.

محمدیاری با اشاره به حضور در منزل خانواده شهید دانیار امامی واقع در روستای چاله سرا ،در ادامه افزود:در این بازدیدها  ضمن گفتگو با مردم و بازدید از نقاط بحرانی رودخانه ها به بررسی مشکلات موجود از قبیل منایع طبیعی،راه روستایی ، ضعف برق ، آب شرب  در سطح روستاهای مذکور پرداختیم.همچنین در ادامه،مردم شریف این مناطق به تشریح معضلات موجود در سطح روستاهای مذکور پرداختند.

روند ساخت سد شفارود در جلسه با اردکانیان

نماینده مردم شریف تالش،رضوانشهر و ماسال در مجلس به حضور در کمیسیون انرژی اشاره و مطرح کرد: در این نشست، با اردکانیان وزیر  نیرو  موضوع روند ساخت سد شفارود در حوزه انتخابیه بنده مطرح شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم به جلسه با سرپرست فدراسیون فوتبال اشاره کرد و افزود:دوشنبه ۲۹ دی ماه  با “حیدر بهاروند” سرپرست فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ دیدار و گفتگویی انجام شد که در این دیدار؛ ضمن اشاره به حق میزبانی تیم ریشه دار چوکای تالش ،موضوع روند استانداردسازی و نوسازی ورزشگاه پوریای ولی تالش با این مقام مسئول مطرح شد.

محمدیاری با اشاره به حضور در مناطق کوهستانی شهرستان ماسال تصریح کرد: یکشنبه ۲هشت دی ماه به  همراه حاج بهمن محمدیاری نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی ، مسئولین شهرستان ماسال و هیئت همراه به منظور بررسی معضلات موجود در حوزه روستایی شهرستان ماسال در روستای کوهستانی چسلی حاضر شدیم و در این دیدار ضمن گفتگو با مردم مشکلات موجود در سطح روستای مذکور بررسی شد.

منبع: خانه ملت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه