حجت الاسلام محمدی: پیروزی جمهوری اسلامی دست مستکبران عالم را از ایران و خاورمیانه قطع کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه آمریکا در طی سالیان گذشته همواره به دنبال تلاش برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است، گفت: بعد از پیروزی جمهوری اسلامی دست مستکبران عالم از جمله آمریکا از ایران و خاورمیانه قطع شد.

 حجت الاسلام محمدی: پیروزی جمهوری اسلامی دست مستکبران عالم را از ایران و خاورمیانه قطع کرد

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام احسان الله محمدی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دهه فجر برای ملت ایران معدن و گنج بسیار بزرگی است، اظهار کرد: در پیروزی جمهوری اسلامی در سال ۵۷ خون‌های بسیار زیادی ریخته شده است که اگر از این گنج در راستای حفظ انقلاب و آشنایی جوانان با فداکاری های آن دوران استفاده شود بسیار مهم و مؤثر است.

وی با اشاره به نقش ایمان و توکل به خدا در پیروزی جمهوری اسلامی گفت: امام راحل(ره) و مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نشان دادند که با عزمی راسخ و ایمان به خدا با دستان خالی هم می‌توان بر مشکلات فائق آمد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم توجه به حمایت‌های استکبار از رژیم پهلوی بیان کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا انواع حمایت‌های مالی و نظامی از رژیم پهلوی را داشته و از هیچ تلاشی برای موفقیت آن رژیم مستکبر دریغ نکرده است ولی مردم با تبعیت از امام راحل(ره) سیلی محکمی بر دهان استکبار زده و حکومتی بر پایه اسلام در ایران پایریزی کردند.

این مقام مسئول یکی از اهداف پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را فریاد آزادی‌خواهی مظلومان جهان دانست و تصریح کرد: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خون تازه‌ای به رگ های کشورهای مظلوم تزریق و آنان با پیروی از امام راحل(ره) به مبارزه با استکبار پرداختند که نمونه بارز آن، اکنون در کشورهایی مثل سوریه، عراق، فلسطین یمن و اتفاقات بیداری اسلامی بوده است.

محمدی با بیان اینکه آمریکا در طی سالیان گذشته همواره به دنبال تلاش برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است، گفت: بعد از پیروزی جمهوری اسلامی دست مستکبران عالم از جمله آمریکا از این کشور و خاورمیانه قطع شد و به این دلیل آنان در طی ۴۳ سال گذشته از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به این نظام مقدس دریغ نکردند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه