بهره‌برداری ۲۶ پروژه خدماتی در بخش خشکبیجار رشت

همزمان با ششمین روز دهه فجر و با حضور سرپرست فرمانداری رشت، ۲۶ پروژه خدماتی و عام المنفعه عمران روستایی با مجموع اعتبار ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

بهره‌برداری ۲۶ پروژه خدماتی در بخش خشکبیجار رشت

به گزارش ۸دی، در ششمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور حمیدرضا امام پناهی سرپرست فرمانداری رشت، ۲۶ پروژه خدماتی و عام المنفعه عمران روستایی در بخش خشکبیجار به بهره‌برداری رسید.

 سرپرست فرمانداری رشت در حاشیه افتتاحیه پروژه های بخش خشکبیجار، اظهار کرد: برای این پروژه های اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه صرف شده است. ۱۹ پروژه برق رسانی در بخش خشکبیجار با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان که عمده این پروژه ها در بخش روستایی به اجرا در آمده بود، امروز به صورت متمرکز در بخش خشکبیجار افتتاح شد.

وی خاطر نشان کرد: افتتاح همزمان ۶ پروژه عام المنفعه عمران روستایی با هزینه ای بالغ بر ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان که شامل ایجاد پارک بازی، جدول گذاری معابر، اجری طرح جمع آوری آب های سطحی و … در حوزه روستایی بخش خشکبیجار امروز به بهره برداری رسید.

حمیدرضا امام پناهی تصریح کرد: روکش آسفالت ۴ کیلومتر از مسیر امین آباد به لاله دشت از دیگر پروژه های افتتاح شده امروز بود که هزینه ای بالغ بر ۴ میلیارد تومان اعتبار صرف آن شده است و بزودی اجرای فاز دوم این پروژه  نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه