مدیرکل راهداری گیلان:

ارتفاع برف در اسالم – خلخال به ۱۰ سانت رسید/ کلیه محورهای گیلان باز است

مدیرکل راهداری گیلان، با بیان اینکه ارتفاع برف در محور اسالم – خلخال به ۱۰ سانت رسیده و محور پونل – خلخال سفیدپوش شده است، افزود: در سایر محورهای مواصلاتی گیلان شاهد بارش باران هستیم.

ارتفاع برف در اسالم – خلخال به ۱۰ سانت رسید/ کلیه محورهای گیلان باز است

به گزارش ۸دی،فریبرز مرادی  با اشاره به بارش خفیف برف در محورهای سالم – خلخال و پونل – خلخال، اظهار کرد: شاهد کولاک برف در محور اسالم – خلخال هستیم.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در محور اسالم – خلخال به ۱۰ سانت رسیده و محور پونل – خلخال سفیدپوش شده است، افزود: در سایر محورهای مواصلاتی گیلان شاهد بارش باران هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از باز بودن کلیه محورهای استان به غیر از پونل خلخال(انسداد فصلی) خبر داد و خاطرنشان کرد: رانندگان برای تردد در جاده های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

مرادی، از آماده باش ۶۰ اکیپ راهداری شامل ۵۷ اکیپ عملیاتی و سه اکیپ پشتیبانی خبر داد و عنوان کرد: ۵۴۲ راهدار با ۳۵۹ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین آماده برفروبی محورها هستند.

وی با اشاره به فعال شدن ۵۷ راهدارخانه گیلان، گفت: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها آماده پاسخگویی شبانه روزی درخصوص وضعیت جوی و ترافیکی کلیه محورهای استان و راه های ارتباطی استان های همجوار است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه