رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت در گفتگو با ۸دی مطرح کرد:

عده‌ای که با ارزش‌ها زاویه دارند اقدام به تغییر نام معابر و بلوارها می‌کنند/ قول شهرداری رشت مبنی بر اصلاح نام بلوار شهیدان محبی

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت با اشاره به تغییر نام بلوار شهیدان محبی با بیان اینکه این تغییر نام از سوی شهرداری انجام نشده، گفت: عده‌ای که با ارزش‌ها زاویه دارند اقدام به تغییر نام معابر و بلوارها می‌کنند اما شهرداری رشت وعده کرده که تا چند روز آینده بلوار شهیدان محبی را اصلاح کند.

عده‌ای که با ارزش‌ها زاویه دارند اقدام به تغییر نام معابر و بلوارها می‌کنند/ قول شهرداری رشت مبنی بر اصلاح نام بلوار شهیدان محبی

نادر حسینی در گفتگو با خبرنگار هشت دی، با اشاره به تغییر نام بلوار شهیدان محبی گفت: دومین بار است که شاهد تغییر نام خودسرانه میادین و خیابان‌های رشت هستیم و برخی افراد به صورت خودسرانه اقدام به این کار کردند و ما نیز به شهرداری منطقه ابلاغ کردیم که اسم میدان را تا چند روز دیگر اصلاح کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت با اشاره به اینکه این تغییر نام از سوی شهرداری انجام نشده است افزود: در حال پیگیری این موضوع و افراد دخیل در آن هستیم.

وی با بیان اینکه عده‌ای که با ارزش‌ها زاویه دارند اقدام به تغییر نام معابر و بلوارها می‌کنند تصریح کرد: این اقدام زیبنده شهر رشت نیست.

حسینی با اشاره به قول شهرداری رشت مبنی بر اصلاح نام بلوار مذکور بیان کرد: عده ای که هنوز مشخص نیست از داخل شهرداری هستند یا خیر، شیطنت کرده و نام بلوار شهیدان محبی را تغییر دادند.

این عضو شورای شهر رشت با تاکید بر ضرورت جلوگیری از تکرار چنین اتفاقاتی عنوان داشت: در حال پیگیری این موضوع و تحقیق جهت یافتن مقصران آن هستیم اما تاکنون به نتیجه ای نرسیده ایم.

حسینی افزود: برای انجام اقدامات بلند مدت جهت جلوگیری از اتفاقات مشابه باید با دستگاه های امنیتی، نظارتی و انتظامی همکاری کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت تاکید کرد: باید خاطیان را به درستی تنبیه کنیم تا چنین اتفاقاتی مجددا تکرار نشود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه