پیروزی یوزها با تک گل طارمی+ فیلم خلاصه بازی

تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه بازی‌های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲، در ورزشگاه آزادی تیم ملی امارات را شکست داد. اسکوچیچ با تک‌گل ۳ امتیازی مهدی طارمی به استقبال جنگ صدرنشینی رفت.

پیروزی یوزها با تک گل طارمی+ فیلم خلاصه بازی

به گزارش ۸دی، تیم ملی فوتبال ایران در ادامه رقابتهای انتخابی جام جهانی قطر از ساعت ۱۸ امروز سه شنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم ملی امارات رفت که این دیدار با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید. مهدی طارمی(۴۴) برای ایران گل زد.

دراگان اسکوچیچ که تیمش در دیدار با عراق یک بر صفر به پیروزی رسید و صعودش به جام جهانی را قطعی کرد، در این دیدار از امیر عابدزاده، صادق محرمی، میلاد محمدی(۸۳ سیاوش یزدانی)، سعید عزت الهی(۵۹ احمد نورالهی)، علیرضا جهانبخش (کاپیتان)، مهدی طارمی، وحید امیری، محمد حسین کنعانی زادگان، سامان قدوس(۵۳ صالح حردانی)، علی قلی زاده و امید نورافکن استفاده کرد.

لحظات حساس بازی؛

دقیقه ۱۶: در حالی که عابدزاده دو سه قدم از خط دروازه جلو آمده بود، علی صالح از فاصله دور اقدام به شوت زنی کرد که ضربه او با اختلاف از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۳۲: ارسال تند و تیز علیرضا جهانبخش در دهانه دروازه می رفت توسط مهدی طارمی به گل تبدیل شود و این بازیکن یک گام بری ضربه زدن به توپ کم آورد.

دقیقه ۳۴: مهدی طارمی پشت محوطه جریمه توپ را برای علی قلی زاده کاشت ولی شوت این بازیکن دقت لازم را نداشت و از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۱: شلیک روی پای وحید امیری روی ریباند ارسال کرنر سامان قدوس از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۴۵: ارسال زیبای جهانبخش از سمت راست را قلی زاده با ضربه سر به تیر دروازه حریف زد اما این پایان کار نبود و طارمی در ریباند موفق شد دروازه حریف را باز کند.

دقیقه ۵۸: شوت ناگهانی طحنون الزعابی از پشت محوطه جریمه را امیر عابدزاده راهی کرنر کرد.

دقیقه ۶۰: مهدی طارمی روی ارسال جهانبخش که به بازیکن حریف هم برخورد کرده بود، در دهانه دروازه صاحب موقعیت شد ولی ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۲: جهانبخش به زیبایی بازیکن حریف را از پیش رو برداشت و با شوتی قدرتمند از پشت محوطه جریمه دروازه امارات را هدف گرفت ولی خصیف با مهاری به موقع توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۷۳: امید نورافکن با یک پرواز بلند و ضربه سری خطرناک، کرنر ارسالی از سمت راست را روانه دروازه امارات کرد که خصیف این ضربه را هم راهی کرنر کرد.

دقیقه ۷۵: ضربه ناگهانی قلی زاده را خصیف در حالتی نامتعادل مهار کرد و در حالی که طارمی می رفت در ریباند به توپ ضربه بزند، کمک داور آفساید او را اعلام کرد.

دقیقه ۸۵: ضربه سر خطرناک سباستین روی ارسال سمت چپ را عابدزاده با جایگیری مناسب روی خط دروازه در اختیار گرفت.

دقیقه ۴+۹۰: روی پاس در عرض زمینی طارمی، قلی زاده می رفت که گل دوم را برای ایران بزند اما خروج خصیف از دروازه این اجازه را به او نداد.

فیلم خلاصه بازی ایران و امارات؛

جدول رده بندی گروه A مقدماتی جام جهانی و ادامه صدرنشینی ایران؛

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه