زنگ انقلاب در پنج هزار و۸۰۰ مدرسه گیلان نواخته شد

همزمان با آغازین روز از ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی زنگ انقلاب در مدارس گیلان نواخته شد.

زنگ انقلاب در پنج هزار و۸۰۰ مدرسه گیلان نواخته شد

به گزارش ۸دی، همزمان با آغازین روز از ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی و ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به میهن،، زنگ انقلاب در پنج هزار و ۸۰۰ مدرسه استان نواخته شد. این مراسم،(گلبانگ انقلاب) به صورت نمادین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دبیرستان هیئت امنایی پسرانه دکتر شریعتی ناحیه ۲ رشت برگزار شد.

«محمد رحمتی» برجسته‌سازی دستاوردهای انقلاب و معرفی آن به نسل جوان را از رویکردهای مهم آموزش و پرورش در دستیابی به اهداف سند تحول بنیادین دانست و گفت: همه ما مسئول شناساندن انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به دانش آموزان هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تاکید بر هرﭼﻪ ﺑﺎﺷﮑﻮه‌ﺗﺮ ﺑﺮﮔﺰار ﺷﺪن ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ‌ﻫﺎ و فراهم کردن زمینه فعالیت‌های خلاقانه بین دانش آموزان، افزود: باید با مشارکت، همکاری و همفکری مراسم دهه فجر امسال را به نحو شایسته برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: طرح لاله‌های روشن و گرامیداشت یاد و خاطره سه شهید دانش آموز و ۹ شهید فرهنگی استان، تشکیل حلقات صالحین، برگزاری دوره ضمن خدمت سواد رسانه، اردوهای جهادی یک روزه، دیدار با خانواده شهید، افتتاح دهمین طرح ملی دادرس، برگزاری مسابقه انشا نویسی بین سواد آموزان دوره انتقال،برپایی نمایشگاه و غرفه انقلاب وآذین بندی مدارس و ادارات از جمله برنامه‌های اداره کل آموزش و پرورش در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه