آقازاده :آمریکا پشت پرده تهاجم به یمن است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت:پشت پرده تهاجم به یمن آمریکا است و متاسفانه نقش آفرینی برخی کشورهای منطقه در این مسیر باعث تشدید بحران شده است.

آقازاده :آمریکا پشت پرده تهاجم به یمن است

به گزارش ۸دی،سیدعلی آقازاده دافساری اظهار داشت: ائتلاف مورد اماراتی-سعودی حق تجاوز به یمن را برای خود قائل هستند اما حق دفاع را برای مردم یمن نمی پذیرند و آن را بر نمی تابند و امروز شاهد تجاوز و کشتار وحشتناکی در یمن هستیم.

وی افزود:نقش جمهوری اسلامی در در تحولات یمن بلکه در منطقه کاملا روشن است،احترام به حق حاکمیت و حقوق ملت ها در سایه جلوگیری از تجاوز و دخالت سایر کشور ها همواره موضع جمهوری اسلامی بوده و در مورد یمن هم همین موضوع صدق می کند و ما معتقدیم سرنوشت یمن را باید مردم این کشور مشخص کنند نه موشک های آمریکایی و سعودی.

نماینده مردم رشت تصریح کرد:پشت پرده تهاجم به یمن آمریکا است  و متاسفانه نقش آفرینی برخی کشورهای منطقه در این مسیر باعث تشدید بحران شده است و ما شاهدیم مردم مظلوم و در محاصره یمن در شرایط سخت و گرسنگی و بحران غذایی و دارویی با بی رحمی مواجه هستند.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها تسلیحات متعددی را در اختیار ائتلاف عربی قرار دادند، ادامه داد:  امروزه شاهد رخداد ننگین جنایت علیه بشریت در یمن هستیم و آمریکا تنها از این مسیر به فکر فروش بیشتر سلاح و ادوات جنگی است هیچ توجهی به حقوق بشر ندارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه