برخورد با محتکر مواد غذایی در بندرانزلی

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از کشف انبار احتکار مواد غذایی به ارزش بیش از ۹۲۰ میلیون ریال خبر داد.

برخورد با محتکر مواد غذایی در بندرانزلی

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی فعالیت‌ اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام مالی و حرکت رو به جلوی کشور عنوان و اظهار کرد: برخورد با مفسدان اقتصادی و اخلالگران نظام مالی یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی دریافت خبر احتکار مقدار قابل توجهی مواد غذایی در یک انبار در شهرستان بندرانزلی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: پلیس با انجام تحقیقات و اطمینان از صحت موضوع به محل مورد نظر اعزام شد.

سرهنگ “سید جعفر جوانمردی” از کشف یک تن و ۹۰۰ کیلوگرم شکر، ۴ تن آرد، ۸۰۰ کیلوگرم روغن جامد، ۶۰۰ کیلوگرم روغن سویا و ۲۳۴ لیتر روغن مایع در بازرسی از این انبار خبر داد و بیان کرد: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۹۲۰ میلیون و ۸۶۲ هزار ریال اعلام کردند. در این راستا متهم ۵۴ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با کسانی که بخواهند با احتکار کالا در بازار اخلال ایجاد کنند از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مخل نظام اقتصادی، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه