حمله پلنگ به یک چوپان لنگرودی

رییس اداره حفاظت محیط زیست لنگرود گفت: در پی گزارشی مبنی بر حمله یک قلاده پلنگ به یک چوپان در روستای پنو در بخش اطاقور لنگرود،  این چوپان که از چوپان از ناحیه سر و  دست  زخمی شده است به بیمارستان شهید حسین پور لنگرود انتقال داده شد.

حمله پلنگ به یک چوپان لنگرودی

به گزارش ۸دی، “ایوب زارع” رییس اداره حفاظت محیط زیست لنگرود گفت: به دنبال کسب گزارشی مبنی بر حمله یک قلاده پلنگ به یک چوپان در روستای پنو از بخش اطاقور لنگرود، سریعا با هماهنگی با فوریت‌های ۱۱۵ این چوپان به بیمارستان شهید حسین پور لنگرود انتقال داده شد.

وی افزود: بنا به اظهارات فرد مصدوم بنام  حسین بازگیر که جوان حدودا  ۳۱ ساله و ساکن روستای پنو  است، پس از اینکه گوسفندان خود را به کوه برای چرای می فرستد یک قلاده پلنگ به سمت دام ها حمله ور می شود و سپس با چوپان درگیر می شود که چوپان از ناحیه سر و  دست  زخمی می شود.

زارع ادامه داد: حال عمومی نامبرده در عیادت صورت گرفته مساعد است .وی  بیان کرد: بنا به اظهارات این  فرد مصدوم در مدت‌زمان بسیار کوتاه پلنگ این جوان را از ناحیه سر، و دست دچار آسیب و صدمه  می کند و از محل متواری می‌شود که پس از درگیری پلنگ با چوپان با سرو صدای دامدار مجاور، پلنگ از محل متواری می شود.

قابل ذکر است که تیمی از کارشناسان محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان و شهرستان، در حال بررسی نوع گونه حیات وحش  و صحت و  سقم این ادعا هستند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
کسی خبر داره ازش
در حاشیه