دستگیری عامل قدرت‌نمایی با سلاح در لنگرود

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه متهم ۳۴ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد، گفت: پلیس با هرگونه رفتار ناهنجار و مخل امنیت مردم به صورت قاطعانه برخورد می‌کند.

دستگیری عامل قدرت‌نمایی با سلاح در لنگرود

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود اظهار کرد: مبارزه با اراذل و اوباش و برخورد با عاملان ایجاد مزاحمت و شرارت در سطح جامعه همواره در دستور کار مجموعه انتظامی قرار دارد.

وی در ادامه افزود: در پی اجرای درخواست قضائی مبنی بر جلب فردی سابقه‌دار در سطح حوزه استحفاظی کلانتری شلمان، ماموان انتظامی به آدرس منزل این فرد اعزام شدند.

سرهنگ “حمیدرضا سرخوش‌پور” با بیان اینکه متهم که دارای چند فقره سابقه درگیری و شرارت بوده به محض مشاهده پلیس اقدام به قدرت‌نمایی با سلاح سرد کرد و به سمت ماموران حمله‌ور شد، گفت: ماموران با اقدامات پلیسی صورت گرفته اراذل و اوباش ۳۴ ساله را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد، تصریح کرد: پلیس با هرگونه رفتار ناهنجار و مخل امنیت مردم به صورت قاطعانه برخورد می‌کند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه