آقای استاندار! منتقدان دولت فرزندان دلسوز انقلابند/ شما در دوران دفاع مقدس و فتنه ۸۸ کجا بودید؟

حجت الاسلام و المسلمین اشکوری در واکنش به سخنان استاندار گیلان گفت: جنابعالی در دوران مبارزه و پیروزی انقلاب و دفاع مقدس کجا بودید؟ شما در دوران فتنه کجا بودید و در چه سمت و سویی قرارداشتید؟

آقای استاندار! منتقدان دولت فرزندان دلسوز انقلابند/ شما در دوران دفاع مقدس و فتنه ۸۸ کجا بودید؟

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی هشت دی نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم میرحسینی اشکوری در مراسم دهه مبارک فجر شهرستان صومعه سرا اظهار کرد: ملت ایران تا زمانی که به گفتمان امام و رهبری معتقد و ملتزم است پیروز و سربلند خواهد بود.

وی افزود: امام توکل به خدا و اتکاء به مردم و اعتماد به نفس را مهمترین عامل حدوث و بقاء انقلاب می دانست.

این نویسنده و محقق، مبارزه با استکبار و دفاع از ارزشهای اسلامی را از ویژگی های شاخص امام عنوان کرد و گفت: سیاست لبخند و جلب رضایت دشمن انحراف از خط امام و خلاف مشی رهبری است.

وی اظهار داشت: امام معتقد به استقامت و پایداری در مقابل زیاده خواهی استکبار جهانی بود.

حجت الاسلام اشکوری با تاکید بر این نکته که نباید حوادث و برکات انقلاب فراموش شوند یادآور شد: باید ابعاد و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان بازگو شود.

این استاد حوزه و دانشگاه، راهپیمایی ۲۲ بهمن را رفراندومی برای حمایت از رهبری و آرمانهای انقلاب قلمداد و خاطرنشان کرد: امسال جشن پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی برگزار می کنیم که ایران اسلامی با توجه به جنگ های نرم و سخت و تحریم های اقتصادی، در خاورمیانه و جهان به اقتدار و عزت رسیده است.

حجت الاسلام میرحسینی اشکوری در بخش دیگر سخنان خود با تعریض به سخنان استاندار گیلان، افزود: آقای نجفی در سخنرانی خود در شهرستان املش منتقدان دولت را به باد انتقاد گرفته و گفتند آدمهایی که انتقاد می کنند و دلواپس هستند در زمان پیروزی انقلاب و دفاع مقدس کجا بودند؟

وی اظهار داشت: ما از استاندار گیلان سوال می کنیم، جنابعالی در دوران مبارزه و پیروزی انقلاب و دفاع مقدس کجا بودید؟ شما در دوران فتنه کجا بودید و در چه سمت و سویی قرارداشتید؟

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: منتقدان دولت یا با اصطلاح شما، دلواپسان، اغلب فرزندان دلسوز انقلاب، اهل جبهه و جهاد و از جانبازان انقلاب هستند.

وی ادامه داد: ما بنا نداریم گذشته افراد را مطرح کنیم، اما آقایان وقتی خبری از سابقه نه چندان درخشان خود و نزدیکانشان ندارند، نباید سابقه درخشان و پرافتخار جریان ارزشی و منتقد دولت را تخطئه کنند.

وی گفت: شایسته است آقای استاندار بجای افاضات سیاسی و فرافکنی، به مسائل و معضلات اصلی استان از جمله بحران بیکاری و رفع مشکلات کشاورزان بپردازد و پاسخ دهد در این مدتی که کلید مدیریت ارشد استان را در دست گرفته چه طرح و برنامه ای برای توسعه استان و رونق تولید و رفع مشکلات عدیده استان ارائه نموده است. واگرنه، افتتاح پروژه هایی که در دولت قبل انجام گرفته که هنر نیست!

حجت الاسلام اشکوری در ادامه اظهار داشت: اگر تا دیروز تعدادی از مردم و فعالان سیاسی، نگران و دلواپس بودند اکنون اما، اغلب مردم دلواپس آینده کشورند، زیرا می بینند دولت تدبیر و امید در سیاست داخلی جز شعار و وعده های بی عمل و در سیاست خارجی جز عقب نشینی نتیجه ای بدست نیاورده است.

حجت الاسلام میرحسینی اشکوری خطاب به استاندار گیلان گفت: توصیه دوستانه من به شما این است که شما به وظایف مدیریتی خود در استان بپردازید چرا که گذشته شما نشان می دهد که اهل سیاست و کیاست نیستید.

وی افزود: رئیس جمهور محترم که سابقه درخشانی در سیاست دارد و حقوق دان هم هست در مقابل منطق قوی و مستدل منتقدان، توان پاسخگویی ندارد و هر بار با عصبانیت منتقدان را بی سواد، دنیاندیده و بی شناسنامه متهم می کند شما که جای خود دارید.

وی بار دیگر خطاب به استاندار گفت: شرط حفظ آرامش استان اینست که جنابعالی و سایر مدیران دولت به وظیفه اصلی خود بپردازید و حاشیه سازی نکنید و بجای متهم کردن منتقدین دلسوز نظام، به آنان پاسخ درست دهید و از نجابت منتقدین سوء استفاده نکنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
رضا
خداییش به نظر من احدی تو استان شجاعت طرح این مسائل و پاسخ به حرف های بی اساس استاندار را نداشت. ۸دی مچکریم
بی نام در پاسخ به رضا
دمت گرم رضا
علی نژاد
یه سوال برام پیش اومده! لطفا یه نفر جواب بده... چرا رسانه های مدعی گیلان و اونایی که ادعای اصولگرایی هم دارن، این خبر و سخنرانی اشکوری رو پوشش نمیدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آیا منافعی پیش استاندار دارن؟؟؟؟
میثم
شما هم که جرات نداشتید بیشتر از دوساعت این خبر رو تو صفحه اول نگه دارید! یعنی شما هم منافعی نزد استاندار دارید؟
میثم
شما هم که جرات نداشتید این خبر رو ۲ ساعت بیشتر تیتر صفحه اول نگه دارید! شما هم تحت فشار بودید یا منافع ای پیش استاندار داشتید؟!
فومنی
درود بر روحانی عالم وبصیر گیلان حجت الاسلام اشکوری که همیشه در خط اول مبارزه با فتنه گران بوده و از آبروی خویش برای نظام مایه گذاشته ومانند بعضی از [...] که در موقع خطر وفتنه کنج عافیت وسکوت اختیار می کنندودر زمان آرامش کانه انقلابی دوآتشه هستند ، رفتار نمی کند !!!!!!!!!!!
سید
امثال اشکوری و کربلایی به دلیل تفکرات سطحی جنجال سازی و اهانت و تهمت بزرگترین مانع توسعه استان هستند
ناشناس
ظاهرا حرف حق زدن مانع توسعه میشود, ایشان که توصیه به کار کردند و اقدام استاندار یعنی خروج ازااجراء و پرداختن به مسائل سیاسی مانع توسعه خواهد بود
همسايه
با نظر «سيد» كاملاً موافقم. اين افراد بجز حاشيه سازي هيچ خدمتي به اين استان نكردند.
احمدی
اتفاقا ایشان یکی از بصیر ترین افراد استان هستند و آآینده نگر. در مور د شورای شهر وقتی مسول نظارت و تایید صلاحیت شورا بودند وقتی با وساطت برخی نملینده ها عدهای کاندیدا های رد صلاحیت شده مجددا تایید شدند ایشان استعفا کردند و مصاحبه کردند و گفتند این شورای شهر به مراتب عملکرد بدتری نسبت به شورای قبلی خواهد داشت. بفرمائید تحویل بگیرید بعد دوسال شهردار انتخاب کردند آن هم با هزار حرف و حدیث! خدا کند حد اقل این دوسال باقی مانده خدمتی به مردم رشت بکنند
رضا
این جمله عین حقیقته که متاسفانه از نجابت منتقدین سوء استفاده میکنند-ممنون از صراحت لهجه آقای اشکوری
رشتی
من تو تیم هیچ گروه سیاسی نیستم ولی مسائل سیاسی رو دنبال میکنم باید بگم خدائیش ندیدم و نشنیدم آقای اشکوری خلاف واقعیت و برای منفعت صحبت کنه هرکجا که ایشان انتقاد کرده بعدش گندش در اومده نمونه بگم انتقاد از شورای شهر دوره گذشته رشت که یادمه قبل اینکه دستشون رو بشه بارها ایشان تو نماز جمعه هشدار داده بودند.
میرزایی
بنده خدا آقای اشکوری حرف بدی نزده که گفته بجای حاشیه سازی سیاسی به امورات استان بپردازید و جالب تر از همه اینکه گفته افتتاح پروژه های دولت گذشته هنر نیست. اینکه دیگه ناراحتی نداره که بعضی ها بهشون برخورده.
احمدی
من هم با نظر فومنی کاملا موافقم
فرید
استاد اشکوری از معدود روحانیون مبارز گیلانی است که از قبل از پیروزی انقلاب در خط امام و انقلاب بوده و بعد از انقلاب همچنان همان روحیه انقلابی و حماسی خود را حفظ نموده, هرجا خطر انحراف از اسلام و حق الناس را دیده,بدون هیچ تعارفی ان را فریاد زده, خدا ایشان را برای ما مردم گیلان حفظ نماید. هرگز افشاگری های ایشان در دوره دوم خرداد و ایام فتنه ۸۸ را فراموش نمیکنیم.
فرید
حق بااستاد اشکوریه, ایشان بدون هیچ تعرفی همواره حرف حق رو گفته,واقعا ادم باید خیلی سالم باشه که جرات این انتقادات بی پرده رو داشته باشه
جماعتی
ایشون هیچ کار دیگه ای جز انتقاد بلد نیستند!؟
پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام مومنی
۸ ویژگی خطرناک فرقه‌ انحرافی شیرازی‌ها برای اسلام و تشیع به قلم حجت الاسلام مجتبی مومنی کلام
در حاشیه