آزمون دانش‌آموزان گیلانی مشکوک به کرونا در قرنطینه برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: دانش‌آموزان مشکوک به بیماری کووید-۱۹ جدا از بقیه و به صورت قرنطینه آزمون می‌دهند بنابراین خانواده‌ها برای آزمون حضوری فرزندانشان نگران نباشند.

آزمون دانش‌آموزان گیلانی مشکوک به کرونا در قرنطینه برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی،محمد رحمتی اظهار داشت: دانش‌آموزان مشکوک مبتلا به ویروس کرونا یا دچار سرماخوردگی می‌توانند در آزمون ترم اول شرکت نکنند، در صورت ارایه گواهی پزشک و غیبت موجه، نمره آزمون خرداد ماه آنها در ترم اول لحاظ می شود.

وی با تاکید بر اینکه پروتکل های بهداشتی پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا با جدیت در واحدهای آموزشی استان گیلان رعایت می شود، افزود: دستورات لازم برای رعایت تمامی توصیه های بهداشتی شامل رعایت فاصله فیزیکی ۱.۵ تا ۲ متر، استفاده از ماسک و ضدعفونی کلاس‌ها به مدیران مدارس ارایه شده ضمن اینکه نظارت ها نیز مستمر انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به برگزاری آزمون حضوری دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه براساس آیین‌نامه‌های آموزشی و ارزشیابی مصوب شورای عالی آموزش و پرورش اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری امتحانات دانش‌آموزان اندیشیده شده، توصیه‌های بهداشتی کاملا رعایت می‌شود، لذا خانواده ها نگران آزمون حضوری فرزندانشان نباشند.

رحمتی بیان داشت: دانش‌آموزان قبل از ورود به جلسه آزمون تب سنجی می‌شوند و مراقبت‌های لازم بهداشتی در جریان برگزاری آزمون ها انجام می گیرد بنابراین جای نگرانی نیست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه