توزیع ۳۲ میلیارد ریال وسایل گرمایشی و سرمایشی در میان مددجویان گیلانی

مدیر کل کمیته امداد گیلان با اشاره به توزیع بیش از هزار و ۴۰۰ دستگاه وسایل گرمایشی و سرمایشی در میان مددجویان، گفت: این اقلام با کمک ۳۲ میلیارد ریالی خیران تهیه شده است.

توزیع ۳۲ میلیارد ریال وسایل گرمایشی و سرمایشی در میان مددجویان گیلانی

به گزارش ۸دی،عباس اهرابی صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران تأمین لوازم ضروری افراد نیازمند را یکی از اولویت‌های کمیته امداد برشمرد و گفت: در همین راستا هر ساله با شروع فصل سرما تلاش می‌شود تا ملزومات مورد نیاز مددجویان ساکن مناطق محروم و سردسیر تهیه و در میان آنها توزیع شود.

وی با بیان اینکه به همین منظور آذر ماه امسال ۶۵۰ دستگاه بخاری گازی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است، اظهار کرد: بیشتر این لوازم گرمایشی بین خانواده‌های نیازمند مناطق محروم به ویژه فاقد گاز توزیع شده است.

مدیر کل کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون در مجموع بیش از هزار دستگاه وسیله گرمایشی اعم بخاری و آبگرمکن در میان مددجویان توزیع شده است، ادامه داد: ۴۰۰ دستگاه وسایل سرمایشی شامل یخچال، پنکه، کولر و سایر وسایل ضروری زندگی شامل ماشین لباسشویی، فرش، اجاق گاز، تلویزیون، پتو نیز بین مددجویان استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه برای تهیه این تعداد وسایل بیش از ۲۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات کمیته امداد و کمک‌های خیرین هزینه شده است، افزود: خیران و مردم نوع‌دوست استان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۱۳۸۸۷۷ کمک‌های خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان واقعی برسانند.

اهرابی ادامه داد: حدود ۶۰۰ خانوار در انتظار دریافت وسایل گرمایشی (آبگرمکن) هستند که امیدواریم با حمایت‌های خیران و مردم نیکوکار گیلان بتوانیم این وسایل را تهیه و در میان آنها توزیع کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه