اسامی اعضای هیئت داوران و جوایز “رخداد رسانه‌ای سردار تا سردار” اعلام شد

“علی دارا” دبیر “رخداد رسانه‌ای سردار تا سردار” با اشاره به حضور چهره‌های ملی و شناخته شده عرصه رسانه به عنوان اعضای هیئت داوران این رخداد رسانه‌ای، گفت: هادی قاسمی(مدیرعامل خبرگزاری snn)، کیان عبداللهی(سردبیر خبرگزاری تسنیم)، علی بهشتی‌خواه(سردبیر خبرگزاری آنا) و محمدعلی برنو داوران بخش‌های یادداشت، گزارش خبری، تیتر، گزارش تحلیلی و عکس خبری «رخداد رسانه‌ای سردار تا سردار» هستند.

اسامی اعضای هیئت داوران و جوایز “رخداد رسانه‌ای سردار تا سردار” اعلام شد

به گزارش ۸دی،علی دارا صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از مشارکت فعالان رسانه‌ای استان گیلان و کشور در رخداد رسانه‌ای سردار تا سردار اظهار داشت: تا این لحظه استان‌های گیلان، خراسان رضوی، خوزستان و تهران از جمله استان‌هایی هستند که در «رخداد رسانه‌ای سردار تا سردار» اثر ارائه کردند.

دبیر «رخداد رسانه‌ای سردار تا سردار» با اشاره به حضور چهره‌های ملی و شناخته شده عرصه رسانه به عنوان اعضای هیئت داوران این رخداد رسانه‌ای ابراز داشت: هادی قاسمی(مدیرعامل خبرگزاری snn)، کیان عبداللهی(سردبیر خبرگزاری تسنیم)، علی بهشتی‌خواه(سردبیر خبرگزاری آنا) و محمدعلی برنو داوران بخش‌های یادداشت، گزارش خبری، تیتر، گزارش تحلیلی و عکس خبری «رخداد رسانه‌ای سردار تا سردار» هستند.

وی ضمن تشریح مجدد مهلت ارسال آثار گفت: فعالان رسانه‌ای و اصحاب قلم تا تاریخ ۹دی ماه می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه «رخداد رسانه‌ای سردار تا سردار» ارسال کنند.

دارا ضمن تشریح جوایز این رخداد رسانه‌ای خاطرنشان کرد: به نفرات اول هر بخش ۱۰ میلیون ریال، نفرات دوم ۷ میلیون ریال و نفرات سوم ۵ میلیون ریال به عنوان هدیه تقدیم می‌گردد.

دبیر «رخداد رسانه‌ای سردار تا سردار» ضمن دعوت مجدد از اصحاب رسانه جهت شرکت در این رخداد رسانه‌ای افزود: شهید میرزا کوچک جنگلی و شهید حاج قاسم سلیمانی دو قهرمان مردمی هستند که نمی‌توان آن‌ها فقط مختص به یک منطقه جغرافیایی کرد و عموم ملت ایران باید در مسیر تبیین شخصیت و پاسداشت مقام این دو شهید والامقام گام بردارند.

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمنان با استفاده از ابزار رسانه در تلاش هستند تا قهرمان حقیقی ملت ایران را تخریب کرده و چهره‌ای غیرواقعی از آنان را به جهان مخابره کنند تصریح کرد: تولید محتوای ارزشمند و اثرگذار توسط فعالان رسانه و اصحاب قلم وظیفه است که باید برای تحقق حقیقی آن وارد میدان عمل شد.

لازم به ذکر است، رخداد رسانه‌ای “سردار تا سردار” با همکاری مشترک جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان و مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت در ۵ بخش گزارش تحلیلی، یاداشت، تیتر، گزارش خبری و عکس خبری برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار از ۱۵ آذر تا ۹ دی ماه ۱۴۰۰ است.

۱۰ محور پیش‌بینی شده برای رویداد رسانه‌ای “سردار تا سردار” شامل رسانه و ترویج فرهنگ مقاومت، رسانه و گسترش خدمات اجتماعی، میرزاکوچک و حاج قاسم سلیمانی و خدمات اجتماعی، نقش مردم گیلان در تحقق انقلاب اسلامی و دشمن‌شناس و ایستادگی در برابر بیگانگان است.

نقش مردم و جریان‌‌های مردمی در موفقیت‌های ملی، جایگاه مردم در پیشبرد اهداف نهضت جنگل، تحلیل نقش نهضت جنگل در شکل‌گیری انقلاب اسلامی، تحلیل نقش حاج قاسم سلیمانی در تقویت جبهه مقاومت و همچنین محور حاج قاسم، مردم و جبهه‌سازی جزو دیگر محورهای این جشنواره است.

همچنین محورهای بخش عکس خبری عبارتند از: جلوه ماندگاری و ترویج مفاهیم ارزشی مانند میهن‌پرستی، آزمود گذشتگی، ایثار و شهادت (مثال: جلوه‌های ویژه از تشییع پیکر شهدا و …) و بازتاب الگوبرداری مجموعه‌های مردمی از سیره شهید میرزا کوچک جنگلی و شهید حاج قاسم سلیمانی(مانند جلوه‌های ویژه ایثار و ارائه خدمات اجتماعی در مواقع بحران و …)

اصحاب رسانه و اهالی قلم می‌توانند آثار خود را تا ۹ دی ماه به دبیرخانه این رویداد رسانه‌ای در ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان و به شماره ۰۹۹۱۷۱۱۵۲۰۲ ارسال کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه