اگر ضعفی در جمهوری اسلامی دیده شد نتیجه خیانت ها ی برخی افراد است/ بگذارید دل دیگران به اعتدال خوش باشد

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه رفتاری که از روی هوی نفس و تحلیل های آب دوغ خیاری باشد افراطی است خاطرنشان کرد: بگذارید دل دیگران به اعتدال خوش باشد و به اعتقاد من بسیج معتدل ترین افراد زمین را دارد.

اگر ضعفی در جمهوری اسلامی دیده شد نتیجه خیانت ها ی برخی افراد است/ بگذارید دل دیگران به اعتدال خوش باشد

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز، محمد ودود حیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در همایش بزرگ “من انقلابی ام “در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی رشت با بیان اینکه انقلابی بودن و انقلابی مانده یکی از موضوعات مهم انقلاب است که اگر قرار است خاموش نشود یکی از مکان ها و راه هایش بسیج دانشجویی است اظهار داشت :انقلاب اسلامی  یک پروسه جریان دار است و حفاظت و حراست از آن به دست جوانان است و این حفاظت نیاز به تعمق دارد.

وی با بیان اینکه انقلابی بون و انقلابی ماندن شعار نیست و فردی که خود را انقلابی می داند باید ویژگی هایی منحصری داشته باشند افزود: انقلاب اسلامی دارای حیات و یک موجود زنده است و باید انقلابیون فتارهایی متناسب با این زنده بودن داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با تاکید بر اینکه انقلابی ماندن نیاز به بصیرت دارد  گفت: انقلاب اسلامی را باید به عنوان یک ایده و آرمان در اوج داشته باشیم و از آن کوتاه نیاییم.

حیدری با تاکید بر اینکه از ویژگی زنده بودن انقلاب تکامل و رشد آن است خاطرنشان کرد: امروز دستاوردها و کار آمدهایی انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف در کشور بر همگان مشهود است و اگر انتقادهایی به نقاط ضعف داریم در جهت رفع آنها هستیم و این بی انصافی است که پیشرفت های انقلاب را در بعد داخلی و خارجی نبینیم.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با تاکید بر اینکه  انقلاب محدود بر جغرافیای کشور نیست و امروز ندای انقلاب در سراسر جهان شنیده می شود وافزود: موشک های حماس و تصاویر انصارالله یمن همگی ندای انقلاب را فریاد می زنند و در گروههای مختلف حزب الله ندای ولایت فقیه شنیده می شود

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در جنگ جهانی سوم در سوریه به پیروزی رسید تصریح کرد: اگر کم کاری های برخی از دولت های گذشته نبود امروز ندای انقلاب در آمریکای لاتین شنیده می شد و حتما به آنجا هم خواهیم رسید .

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با تصریح بر اینکه انقلاب  اسلامی منحصر به ۵۷ نبود و امروز صدای انقلاب در جهان طنین انداز شده است و امروز غرب و شرق بر تنها نکته ای که بر آن اتفاق نظر دارن تقابل با انقلاب اسلامی است ابراز کرد:در زمان جنگ سرد بین آمریکا و شوروی که همواره باهم در تقابل بودند تنها بر سر تقابل با انقلاب اسلامی متحد بودند و به صدام ملعون هر دو کمک می کردند و از هر دو طرف کمک و سلاح در اختیار صدام قرار می دادند.

وی با تصریح بر اینکه انقلابی مانده از انقلابی بودن  سخت تر است گفت: کم نیستد کسانی که روزی انقلابی بودند ولی انقلابی نماندند و امروز کم نیستند انقلابیون گذشته که به ضد انقلاب تبدیل شدند و در اردوگاه ضد انقلاب فعالیت دارند.

حیدری با اشاره به اینکه در بین این افراد کسانی دیده می شود که روزی برای انقلاب به زندان رفتن و اهانت شنیدن و فرزند فدا کردند و یا حتی تا سر حد فدا شدن  رفتن افزود: جای تاسف است که انقلابی نماندن و امروز برای اردوگاه دشمن کار می کنند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی با جمهوری اسلامی متفاوت است در ادامه انقلاب اسلامی را یک مفهم بلند و با افق های پیش رو به اندازه آرمان مهدویت دانست و تصریح کرد: تشکیل حکومت اسلامی در دنیا آرمان انقلاب ما است و محدود به جغرافیای ایران نیست .

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با تاکید بر اینکه  وظیفه ما این است که تمام ابعاد انقلاب اسلامی در جمهوری اسلامی باشد خاطرنشان کرد: اگر ضعفی در جمهوری اسلامی دیده شد آن را پای انقلاب نگذاریم و آن را از کم کاری ها و بعضا خیانت ها بدانیم.

وی با اشاره به جریان فکری و ایدئولوژی انقلابی بودن افزود: انقلابی باید حس تحرک و کار داشته باشد و فرد انقلابی یک انسان عادی نیست

حیدری با اشاره به تلاش های مارکسیسم برای اثبات اینکه تنها علم مبارزه در مارکیسیم نهفته است تصریح کرد: روزی جوانان و فرزندان ما را با این تفکر وارد اردوگاه مارکسیست و کمونیست و بی خدایی کردند آنها افکار جوانان را به سمت چریک های خلق و طرفداران رهبران کوبا بردند غافل از اینکه مهم ترین ابعاد انقلابی بودن در تشییع نهفته است.

وی با اشاره به جریانات تکفیری گفت: امروز استکبار نسخه های بدلی از دین معرفی می کند و وظیفه ما این است که مرز انقلابی بودن را برای جوانان جهان روشن کنیم باید آرمان داشته باشید و ملاحظات دین و شرع را در نظر بگیرید.

وی شهدای انقلاب را نمونه بارز انسان انقلابی عنوان کرد و تصریح کرد: اولین شرط انقلابی بودن و انقلابی ماندن ولایت پذیری است و ولایت محبتی است که به ما داده شده است

رئیس سازمان بسیج دانشجویی  با بیان اینکه باید در مسیر و خط مقام معظم رهبری حرکت کنیم افزود این مسیر مطمئن است و کسی که در این مسیر گام بر می دارد دچار شک و تردید نمی شود.

حیدری با تاکید بر اینکه عنصر انقلابی مادیات گریز است و به معنویات توجه دارد افزود: همه ما مکلفیم خوب زندگی کنیم ولی عنصر انقلابی به مادیات دل نمی بند .

وی تصریح کرد: بر خلاف آنچه که سعی می کنند برچسب تند رویی و افراطی گری را بر عنصر انقلابی بچسباند انسان انقلابی منطقی است و مراقب باشد تا عناصر انقلابی را با برچسب افراطی از دور خارج نکنند و رفتار انقلابی مبنا دارد و مبنای ما آیات قران و دین اسلام و ولایت فقیه است.

حیدری با بیان اینکه رفتاری که از روی هوی نفس و تحلیل های آب دوغ خیاری باشد افراطی است خاطرنشان کرد: بگذارید دل دیگران به اعتدال خوش باشد و به اعتقاد من بسیج معتدل ترین افراد زمین را دارد.

وی با بیان اینکه انقلابی بودن یعنی اینکه بر نقاط قوت خود در منطقه ایمان داشته باشیم گفت: کدام عاقلی قوت خود را به ضعف تبدیل می کند و امروز صدای انقلاب در تمام منطقه شنیده می شود در این شرایط آیا باید التماس کنیم و این گونه رفتارها ناشی از فهم غلط است.

وی تاکید کرد: در سال ۸۸ همین فهم غلط رخ داد و ما قوت خود که مشارکت  حداکثری مردم در انتخابات به ضعف تبدیل شد با حیثیت انقلاب بازی کردند و امروز در دانشگاهها شعار رفع حصر می دهند راهبرد بسیج دانشجویی راه ندادن فتنه گران در دانشگاهها است و با ظلمی که در حق انقلاب کردند ساده به قصه نگاه نکنید شعار انقلابی بودن این افراد گوش فلک را کر می کرد ولی در  انتخابات ۸۸ سر سپرده استکبار شدند و بر حرف خود بر تقلب در انتخابات ایستادند و حتی حاضر نشدن تایید رقاصه های لوس آنجلس نشین را رد کنند

وی عشق به خدمت به مردم و انجام کار برای رضای خدا را از دیگر ویژگی ها عنصر انقلابی عنوان کرد و افزود: برای عنصر انقلابی جهت گیری های افراد مهم است و بدانید اگر جریان دانشجویی  از مردم جدا شود دو ریال نمی ارزد در سخن امام راحل بسیتر کلمات در مورد محرومین است در اروده های جهادی و مطالبات سیاسی و پی گیری های اجتماعی بسیج دانشجویی باید رسیدگی به مردم و محرومین مشهود باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه