کتابفروشان برای شرکت در طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ اقدام کنند

معاون فرهنگی ارشاد اسلامی گیلان، از ثبت‌نام طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ برای کتابفروشان خبر داد و گفت: کتابفروشان برای شرکت در این طرح نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود، شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را ویرایش و کنترل کنند.

کتابفروشان برای شرکت در طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ اقدام کنند

به گزارش ۸دی،حسین ابراهیمیان در گفت وگو با خبرنگاران، از ثبت‌نام طرح پاییزه برای کتابفروشان خبر داد و گفت: تاکنون ۲۳ کتابفروشی از رشت و سایر شهرستان‌های استان در این طرح تخفیفی ثبت‌نام کردند.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام طرح پاییزه برای کتابفروشان از پنجشنبه ۲۰ آبان‌ماه آغاز شده است، گفت: شرایط طرح پاییزه ۱۴۰۰ به این شکل است که کتب تالیفی ۲۰ درصد و کتب ترجمه‌ای ۱۵ درصد شامل تخفیف می‌شود.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، سقف خرید هر مشتری را ۳۰۰ هزار تومان‌ عنوان کرد و افزود: طرح پاییزه کتاب از ۲۹ آبان‌ماه آغاز می‌شود و به مدت پنج روز تا سوم آذرماه ادامه دارد.

ابراهیمیان، به آمار فروش طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ در استان اشاره کرد و متذکر شد: ۳۰ کتابفروشی گیلان در این طرح حضور داشتند که مبلغ کل فروش آنها به ۱۰ میلیارد و ۸۱۳ میلیون و ۶۷۴ هزار ریال رسید.

وی تصریح کرد: گیلانیان با خرید ۲۳ هزار و ۷۱۳ کتاب در طرح یادشده، رتبه ششم را به لحاظ پرفروش ترین استان های کشور براساس تعداد کتاب خریداری شده کسب کردند.

معاون فرهنگی ارشاد اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: کتابفروشی‌های مشارکت‌کننده در طرح‌های پیشین توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها(طرح‌های فصلی فروش کتاب)، برای شرکت در «پاییزه کتاب ۱۴۰۰» نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود در https://tarh.ketab.ir، شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را ویرایش و کنترل کنند.

بیست‌ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ آبان‌ماه تا یکم آذرماه ١۴٠٠ با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پُرکنیم» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه