امام جمعه رودبار: ۶ماه قطعی آب داریم؛ فشار آب در حد شیر سماور است!

امام جمعه رودبار با بیان اینکه بارها نسبت به مشکل آب شهرستان از تریبون نماز جمعه فریاد زدم، به مدیر سازمان آب و مسئولین ارشد شهرستانی بارها این موضوع را گوشزد کردیم اما هیچ اتفاقی نمی افتد!، گفت: متاسفانه وعده های آب و فاضلاب در رودبار عملی نشده و فقط وعده “حل می‌شود حل می‌شود” می دهند.

امام جمعه رودبار: ۶ماه قطعی آب داریم؛ فشار آب در حد شیر سماور است!

به گزارش ۸دی، امام جمعه رودبار در رابطه با وضعیت نامناسب مدیریت آب در این شهرستان، گفت: ۶ ماه است قطعی آب در رودبار داریم هفته گذشته بیش از نصف ساعات روز را آب نداشتیم و مابقی ساعات فشار آب درحد شیرسماور بود!

امام جمعه رودبار در گفتگو با درفک خبر، اظهار کرد: متاسفانه وعده های آب و فاضلاب در رودبار عملی نشده و فقط وعده “حل می‌شود حل می‌شود” می دهند.

۶ ماه است قطعی آب در رودبار داریم هفته گذشته بیش از نصف ساعات روز را آب نداشتیم و مابقی ساعات فشار آب درحد شیرسماور بود!

هفته ها نسبت به مشکل آب اعتراض کردیم حتی از تریبون نماز جمعه فریاد زدیم، به مدیر سازمان آب و مسئولین ارشد شهرستانی بارها این موضوع را گوشزد کردیم ولی هیچ اتفاقی نمی افتد!

چهارشنبه گذشته تعدادی از اهالی محله ویایه رودبار در اعتراض به آب و فاضلاب به منزل بنده مراجعه کردند و پس از پیگیری ها بازهم موفق به حل مشکلشان نشدیم.

پس از بست نشستن امروز مدیرعامل سازمان آب و فاضلاب استان گیلان دستور دادند تا امشب مشکل آب شهر رودبار حل شود.

با وساطت دیگر مسئولین شهرستان تحصن جلوی اداره آبفا را کنسل کردم اما این اخطار را به مسئولین میدهم که اگر مشکل آب شرب شهر رودبار حل نشود جلوی پیاده رو عبای خود را پهن میکنم و تحصن می کنم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه