اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران/ طارمی به تیم ملی دعوت نشد!

اسامی بیست و هفت بازیکن دعوت شده از سوی “دراگان اسکوچیچ” به اردوی تیم ملی اعلام شد.

اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران/ طارمی به تیم ملی دعوت نشد!

به گزارش ۸دی، تیم ملی فوتبال ایران در رقابتهای مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به ترتیب در روزهای ۲۰ و ۲۵ آبان به مصاف لبنان و سوریه می‌رود.

به این منظور، اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی از سوی دراگان اسکوچیچ به شرح زیر اعلام شد؛

دروازه‌بان؛ علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، پیام نیازمند

مدافعان؛ شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی‌زادگان، سیدمجید حسینی، سیاوش یزدانی، میلاد محمدی، امید نورافکن، صادق محرمی، صالح حردانی

هافبک؛ احسان حاج صفی، سعید عزت‌الهی، احمد نورالهی، وحید امیری، میلاد سرلک‌، سامان قدوس، سروش رفیعی، یاسین سلمانی، علی قلی‌زاده، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی

مهاجمان؛ مهدی قایدی، سردار آزمون، کریم انصاری‌فرد، کاوه رضایی، الهیار صیادمنش.

طارمی به تیم ملی دعوت نشد!

دراگان اسکوچیچ چندی قبل در گفتگو با رسانه‌ای در کشورش، برخلاف تعریف و تمجیدهای گذشته، بازیکنان ایرانی را فاقد توانایی تاکتیکی قلمداد کرد: «فوتبالیست‌های ایرانی به لحاظ تکنیکی و فیزیکی قدرتمند هستند و در سطح رشک برانگیزی قرار دارند. چیزی که آن‌ها فاقدش هستند و من در آن جای پیشرفت می‌بینم، توانایی تاکتیکی است. بازیکنان ایران هنوز در توانایی تاکتیکی آن‌قدرها خوب نیستند ولی در بلند مدت می‌توان آن را آموخت».

بعد از این اظهارات، مهدی طارمی، مهاجم ایرانی شاغل در پورتو که بیشترین گل‌های تیم ملی در دوران حضور اسکوچیچ را به ثمر رسانده، به طور علنی با انتشار توئیتی پاسخ اسکوچیچ را داد: «باید عرض کنم که بازیکنان ایرانی علاوه بر تکنیک فردی و جنگندگی و.… از لحاظ دانش فوتبال و تاکتیک خیلی درک بالایی دارند ولی متاسفانه مشکلات جایی دیگر است. زنده باد ایران».

این موضوع با حواشی زیادی در ایران همراه بود که مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی گفت “این مشکل خانوادگی است و حل می‌شود و جای نگرانی ندارد”. با این حال به نظر می‌رسد که موضوع فراتر از این حرف‌ها است.

اسکوچیچ در این فهرست سروش رفیعی را به تیم ملی دعوت کرده و نام مهدی طارمی را از فهرست ملی پوشان برای دو بازی پیش روخط زده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه