سخنگوی علوم پزشکی گیلان عنوان کرد:

واکسیناسیون ۶۳.۵ درصدی گیلانی ها در نوبت دوم

سخنگوی علوم پزشکی گیلان، با اشاره به اینکه یک میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۰۳ نفر هم در گیلان دوز دوم واکسن را دریافت کرده اند، ادامه داد: این میزان معادل ۶۳.۵ درصد از جمعیت هدف را در استان شامل می‌شود.

واکسیناسیون ۶۳.۵ درصدی گیلانی ها در نوبت دوم

به گزارش ۸دی،فردین مهرابیان  با اشاره به اهمیت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و واکسیناسیون در مهار کرونا، گفت: در حال حاضر ۳۳۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۸۲ نفرشان در شبانه روز گذشته بستری شدند.

وی افزود: ۶۰ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی.سی.یوی بیمارستان‌های گیلان بستری هستند و ۶۵ بیمار بدحال داریم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه واکسیناسیون یکی از راه‌های کاهش مرگ و میر کرونا در گیلان است، گفت: گیلان موفق‌ترین استان در واکسیناسیون است.

مهرابیان اضافه کرد: تاکنون یک میلیون و ۹۴۹ هزار و ۲۵۲ نفر از گروه‌های هدف معادل ۸۷.۴ درصد از کادر بهداشت و درمان، جانبازان شیمیایی، سالمندان بستری در مراکز بهزیستی و بیماران خاص، کارمندان ادارات و دانش آموزان بالای ۱۲ سال در استان واکسن کرونا دریافت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه یک میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۰۳ نفر هم در گیلان دوز دوم واکسن را دریافت کرده اند، ادامه داد: این میزان معادل ۶۳.۵ درصد از جمعیت هدف را در استان شامل می‌شود.

سخنگوی علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه تاکنون ۹۸ درصد از دانش آموزان بالای ۱۲ سال در گیلان نیز واکسینه شده اند، خاطرنشان کرد: ۱۷۸ هزار و ۱۱۹ دانش آموز گیلانی علیه کرونا واکسینه شده اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه