وزیر آموزش و پرورش به زودی معرفی می‌شود

معاون رئیس جمهور در امور مجلس با اشاره به اینکه هم اکنون آموزش و پرورش با حضور سرپرست در حال اداره شدن است، گفت: با توجه به مهم بودن این وزارت گزینه‌های متعددی مطرح هستند و با تأمل این کار انجام و طی هفته آینده تصمیم نهایی اتخاذ و ان‌شاالله فردی توانمند انتخاب می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش به زودی معرفی می‌شود

به گزارش ۸دی، معاون رئیس جمهور در امور مجلس شامگاه امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت هفته وحدت که در مصلی شهرستان ورامین برگزار شد در جمع خبرنگاران از برگزاری جلسه‌ای با حضور نمایندگان مجلس در استان تهران با رئیس جمهور خبر داد و اظهار کرد: به زودی این جلسه برگزار می‌شود تا نمایندگان بتوانند مسائل و مشکلات حوزه‌های انتخابیه خود را با رئیس جمهور در میان بگذارند.

وی با بیان اینکه سفرهای استانی جایگاه خاصی دارد، گفت: این سفرها توسط معاونت اجرایی رئیس جمهور طراحی و هماهنگی و به موقع انجام خواهد شد و در خصوص سفر به تهران به دلیل کم بودن بعد مسافت هماهنگی‌ها آسان‌تر خواهد بود. سفرهای استانی به خصوص به مناطقی که با رسیدن فصل سرما با مشکل و زیرساخت‌ها مواجه هستند، در اولویت قرار دارند.

سید محمد حسینی در خصوص انتخابات و انتصابات و همچنین انتخاب وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: طبق قانون اساسی رئیس جمهور برای انتخاب و معرفی وزیر سه ماه فرصت دارد کما اینکه هم اکنون آموزش و پرورش با حضور سرپرست در حال اداره شدن است اما با توجه به مهم بودن این وزارت گزینه‌های متعددی مطرح هستند و با تأمل این کار انجام و طی هفته آینده تصمیم نهایی اتخاذ و ان‌شاالله فردی توانمند انتخاب می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه