فرمانده انتظامي فومن خبر داد:

دستنبد قانون بر دستان ۲ برادر در فومن

فرمانده انتظامی فومن از دستگیری ۲ برادر اراذل و اوباش که با سلاح سرد باعث مصدومیت یک نفر شده بودند، طی یک عملیات غافلگیرانه در این شهرستان خبر داد.

دستنبد قانون بر دستان ۲ برادر در فومن

به گزارش ۸دی،سرهنگ “حمیدرضا فیضی” با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی برای برقرای نظم و امنیت اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله می‌کند و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.
وی در ادامه گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان فومن در پی دریافت گزارش فردی مبنی بر اینکه ۲ نفر با سلاح سرد با وی درگیر و او را از ناحیه دست مصدوم کرده‌اند، بررسی موضوع را در دستور کار قرار داده‌اند.
فرمانده انتظامی شهرستان فومن با بیان اینکه پس تحقیقات صورت گرفته و تایید این خبر با اشرافیت اطلاعاتی، متهمان این پرونده را که جزء اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند، شناسایی کردند افزود: دستور قضائی مبنی بر دستگیری این افراد صادر شد.
این مقام انتظامی از دستگیری اراذل و اوباش مورد نظر که با اقدامات خود موجب سلب آسایش عمومی مردم و نیز اخلال در نظم عمومی شده بودند، خبر داد و افزود: علت درگیری اختلافات شخصی بوده و متهمان ۲۸ و ۳۰ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
سرهنگ فیضی در پایان با تاکید بر اینکه حفظ نظم و امنیت خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد از مردم خواست در صورت مشاهده مزاحمت و شرارت توسط اراذل و اوباش، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه