درگیری بر سر انتخاب دهیار یکی از روستاهای فومن/ ۱۰نفر دستگیر شدند

اختلاف نظر بر سر انتخاب دهیار یکی از روستا‌های شهرستان فومن به درگیری و زخمی شدن چند نفر منجر شد.

درگیری بر سر انتخاب دهیار یکی از روستاهای فومن/ ۱۰نفر دستگیر شدند

به گزارش ۸دی،  ۳نفر از اعضای شورای اسلامی یکی از روستاهای شهرستان فومن به همراه چند نفر از اهالی همان روستا به علت اختلاف نظر در انتخاب دهیار جدید این روستا با سلاح سرد به جان هم افتادند.

در این درگیری چند نفر از جمله دهیار سابق این روستا زخمی و روانه بیمارستان شدند و به چند خودروی سواری هم خسارت وارد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فومن با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی اظهار کرد: پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه مردم و حمایت دستگاه قضائی با اراذل و اوباش و هنجارشکنان برخورد می‌کند. در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری و قمه‌کشی در یکی از روستاهای شهر فومن و مصدومیت ۲ نفر در این حادثه، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اعلام اینکه با اقدامات فنی و همه جانبه پلیس، ۱۰ متهم این پرونده شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی دستور دستگیری آنها صادر شد تصریح کرد: متهمان دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند. علت این درگیری اختلافات شخصی و فحاشی بوده است.

سرهنگ “حمیدرضا فیضی” خاطرنشان کرد: اینگونه افراد که باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی برای مردم می‌شوند، تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند و پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه