امام جمعه رودسر:

ارتش پای انقلاب و گوش به فرمان ولایت ایستاده است

امام جمعه رودسر با بیان اینکه رژیم صهیونسیتی و نظام سلطه به رهبری آمریکا علیرغم تمام ادعاهایشان هیچ غلطی نمی توانند کنند، گفت: ارتش جمهوری اسلامی همیشه ثابت کرده پای انقلاب و گوش به فرمان ولایت، محکم ایستاده است.

ارتش پای انقلاب و گوش به فرمان ولایت ایستاده است

به گزارش ۸دی،“حجت‌الاسلام تقی روحانی” امروز در مراسم کلنگ زنی ساختمان کانون بازنشستگان آجا رودسر، با حضور رئیس کانون بازنشستگان کشور و جمعی از مقامات کشوری و استانی و مسئولین شهرستان رودسر و املش، ضمن تسلیت ایام سوگواری امام سوم شیعیان، به پیروزی و دلاوری دریا دلان ارتش جمهوری اسلامی در ماموریت اخیر نیروی دریایی اشاره کرد.

 وی تصریح کرد: با وجود تمام خطرات احتمالی دریایی و حیله دشمنان، از این موفقیت بی‌نظیر خشنود هستیم. لذا ارتش جمهوری اسلامی همیشه ثابت کرده پای انقلاب و گوش به فرمان ولایت، محکم ایستاده است.

روحانی بیان کرد: نیروی دریایی در اوایل جنگ تحمیلی با جانفشانی از جان خود گذشتند اما به رژیم بعثی عراق اجازه عرض اندام ندادند و سرکوب شان کردند. شهدای نیروی دریایی از جایگاه ویژه ای برخوار هستند.

امام جمعه رودسر افزود: امروز رژیم صهیونسیتی و نظام سلطه به رهبری آمریکا علیرغم تمام ادعاهایشان هیچ غلطی نتوانستند بکنند، و این مأموریت با رضایت فرمانده کل قوا، به پایان رسید، که اوج پیروزی آن رساندن سوخت به مردم لبنان بود.

سرتیپ “علی محبی راد” رئیس کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این مراسم با بیان اینکه، این کانون با هفتاد سال سابقه، قدیمی ترین تشکل مردمی است که در سال ۱۳۳۶ ثبت شده است، اظهار کرد: بعد از انقلاب به دلیل دوران دفاع مقدس و حضور در جبهه، این کانون مغفول ماند اما به فرمان رهبر معظم انقلاب، که در آن زمان رئیس جمهور بودند، دوباره احیاء شد.

وی عنوان کرد: تمام کانون ها عضو همین کانون بودند، منتهی به بخاطر قوانین ذیربط جدا شدند، اما همکاریها ادامه دارد، کانون بازنشستگان آجا، سازمانی با قدمت هفتادسال، تشکل مردمی و اولین تشکل صنفی محسوب میشود. لذا چند صباحی با بی توجهی مواجه شد، اما به دستور مقام معظم رهبری همسان سازی صورت گرفت که از لحاظ معیشتی تاثیر بسزایی داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه