قالیباف: هیچ کالایی نباید در بنادر بیش از ۶ ماه دپو شود

رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید از بندر ویژه اقتصادی امیرآباد بر دپو نشدن کالا در بنادر کشور تاکید کرد و گفت: هیچ کالایی نباید در بنادر کشور بیش از ۶ ماه دپو شود.

قالیباف: هیچ کالایی نباید در بنادر بیش از ۶ ماه دپو شود

به گزارش ۸دی، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در بازدید از بندر ویژه اقتصادی امیرآباد بر دپو نشدن کالا در بنادر کشور تاکید کرد و گفت: هیچ کالایی نباید در بنادر کشور بیش از ۶ ماه دپو شود.

وی در ادامه افزود: برای پیشرفت، تولید و اشتغال، مجلس به دنبال حذف قوانین زائد بوده و مصمم است تا با حضور در میدان موانع تولید را برطرف کند.

محمدباقر قالیباف وضعیت بندر امیرآباد را در میزان سرمایه‌گذاری رضایت بخش دانست و گفت: این بندر دروازه ورود ایران به اتحادیه اوراسیا است.

وی با بیان اینکه کاهش کاغذبازی اداری روند مبادلات را در بنادر افزایش خواهد داد، گفت: زمان تخلیه و بارگیری در بنادر کشور باید کوتاه‌تر شود. موضوع منطقه آزاد در کمیسیون مربوطه نهایی شده و در روزهای آینده در صحن علنی مجلس مطرح و پس از تایید دوباره به شورای نگهبان برای تایید نهایی ارسال خواهد شد.

قالیباف صبح امروز در سفری یک‌روزه وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای ساری شد و در بدو ورود، آیت‌الله محمدی‌ لائینی نماینده ولی فقیه در استان و حسین‌زادگان استاندار مازندران و جمعی از مسؤولان وی را همراهی کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه