فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران:

راه اندازی ۸ بیمارستان برای بیماران حاد تنفسی در کشور/ارتش کمک‌کننده و دستیار وزارت بهداشت است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش برای بیماران حاد تنفسی در ۸ شهر از جمله خاش، زابل، زاهدان، اصفهان، کرمانشاه، قم و رشت بیمارستان‌هایی با سازه‌های مستحکم ایجاد کرده است

راه اندازی ۸ بیمارستان برای بیماران حاد تنفسی در کشور/ارتش کمک‌کننده و دستیار وزارت بهداشت است

به گزارش ۸دی، امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با ادای احترام به شهدای سلامت و مدافعان سلامت در دیدار فرماندهان ارتش با وزیر بهداشت اظهار کرد: از ابتدای کرونا ارتش در کنار وزارت بهداشت بود. سیاست ما این بود که ببینیم وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی چه چیزی از ما می‌خواهند و همان را اجابت کنیم ما کمک کننده و دستیار هستیم و سعی می‌کنیم همان کاری که از ما می‌خواهید انجام دهیم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: ما با تمام قوا و توان پای کار هستیم و هر جا نیاز است، ارتش ورود کند، ما ورود خواهیم کرد. اوضاع رو به بهبود است و امیدواریم با واکسیناسیون بتوانیم بر بیماری فائق آییم. ارتش سازمان مرتبی است و به انضباط شناخته شده است. از بهمن ٩٨ قرارگاه پدافند زیستی را در ارتش راه اندازی کردیم.

سرلشکر موسوی بیان کرد: ما در چارچوب سیاست‌های وزارت بهداشت هر کاری در توانمان باشد انجام می‌دهیم و همچنان پای عهدی که با وزارت بهداشت بسته‌ایم، هستیم.

فرمانده کل ارتش همچنین در حاشیه این دیدار گفت: ارتش از اسفندماه سال ۱۳۹۸ که اولین بار بیماری کرونا در کشور مطرح شد، در کنار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفت و هرآنچه بخش بهداشت و درمان کشور نیاز داشت، ارتش جمهوری اسلامی ایران پای کار آورد که برای موفقیت در مهار کرونا کمک کند.

 راه اندازی یک مرکز واکسیناسیون در پادگان ۰۶ ارتش

سرلشکر موسوی یادآور شد: ارتش از روزهای اول در قرنطینه و کنترل ورودی و خروجی شهرها، گندزدایی از معابر، در اختیار قرار دادن بیمارستانهای ارتش، کمک به تامین نیروی انسانی، احداث بیمارستانهای صحرایی و واسطه و نیازمندی های دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت کمک کرده است.
وی افزود: از زمانی که واکسیناسیون عمومی علیه کرونا در کشور آغاز شده، بخش های مختلف به کمک آمده اند و مراکز متعددی الان به صورت شبانه روزی این کار را انجام می دهند. در تهران به زودی یک مرکز واکسیناسیون در پادگان ۰۶ ارتش آغاز به کار می کند.
فرمانده کل ارتش بیان کرد: ارتش برای بیماران حاد تنفسی در ۸ شهر از جمله خاش، زابل، زاهدان، اصفهان، کرمانشاه، قم و رشت بیمارستانهایی با سازه های مستحکم ایجاد کرده است و هر کجای دیگر که وزارت بهداشت نیاز داشته باشد آمادگی داریم ظرف یک هفته، این بیمارستانها را راه اندازی کنیم. ارتش مثل گذشته با تمام قدرت برای کمک به وزارت بهداشت و مردم آماده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه