خریداری ۲۴۲ تن گندم از گندم‌کاران گیلانی

به گفته مدیر تعاون روستایی گیلان در طی این مدت ۲۴۲ تن محصول گندم به ارزش ۱۲ میلیارد ریال، از گندمکاران گیلانی خریداری شده است.

خریداری ۲۴۲ تن گندم از گندم‌کاران گیلانی

به گزارش ۸دی،عباس جعفرپور امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حمایت از کشاورزان در این شرایط سخت اقتصادی یکی از اولویت‌های مسؤولان است، اظهار کرد: کشور در شرایط سخت اقتصادی به سر برده و کشاورزان در این وضعیت با تلاش و زحمت خود محصولات  متنوع را تولید و در اختیار بازار قرار می‌دهند.

وی با اشاره به خرید تضمینی محصولات کشاورزی در گیلان گفت: با تلاش‌های صورت گرفته از ابتدای امسال تاکنون ۶۲ هزار و ۷۱۳ تن محصول کشاورزی برای حمایت از کشاورزان، به‌صورت توافقی و تضمینی خریداری‌شده و این روند ادامه‌دار است.

مدیر تعاون روستایی گیلان، گندم را یکی از نیازهای اساسی کشور دانست و افزود: در طی این مدت ۲۴۲ تن محصول گندم به ارزش ۱۲ میلیارد ریال، از گندم‌کاران گیلانی خریداری‌شده است.

 جعفرپور با تأکید بر لزوم توجه به اجرای طرح‌های خریدوفروش توافقی محصولات کشاورزی و دامی در گیلان بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون دو هزار و ۳۲۶ تن گوشت سفید و قرمز به ارزش ۵۱۴ میلیارد ریال و ۱۲ هزارتن شیر به ارزش ۵۱۴ میلیارد ریال از کشاورزان گیلانی خریداری‌شده است.

به گفته مدیر تعاون روستایی گیلان ۳۰ هزار تن انواع محصول کشاورزی از جمله برنج، شلتوک برنج، دانه ذرت، جو، سبوس، کنجاله و سویا به ارزش ۲۸۰ میلیون تومان از کشاورزان خریداری‌شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه