آمادگی سپاه پاسداران برای تزریق شبانه روزی واکسن در کشور

سردار “علی حسین رعیتی‌فر” رییس سازمان بسیج جامعه‌ی کارگری در جریان بازدید از روند واکسیناسیون در گیلان با اشاره به آمادگی سپاه پاسداران در تزریق شبانه روزی واکسن کرونا در کشور گفت: تمامی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سپاه پاسداران در اختیار کادر درمان به منظور انجام فرآیند واکسیناسیون قرار گرفته و سپاه این آمادگی را دارد در صورت تامین واکسن شبانه‌روزی فرآیند واکسیناسیون را انجام دهد.

آمادگی سپاه پاسداران برای تزریق شبانه روزی واکسن در کشور

به گزارش ۸دی، ظهر امروز سردار علی حسین رعیتی‌فر، رییس سازمان بسیج جامعه‌ی کارگری کشور به عنوان نماینده رئیس سازمان بسیج مستضعفین به همراه فرمانده سپاه قدس گیلان از روند واکسیناسیون در مسجد سرخ‌بنده و بانک صادرات رشت بازدید به عمل آورده و از چگونگی روند واکسیناسیون در این محل آگاه شد.

نماینده رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در حاشیه این بازدید در گفت‌‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه هدف از اجرای طرح شهید سلیمانی کنترل شیوع کرونا در کشور است، اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی با دستور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روزهای اولیه کرونا در کشور آغاز و تاکنون و با هدف کنترل این ویروس در حال اجرا است.

سردار علی حسین رعیتی‌فر با اشاره به آمادگی سپاه پاسداران در تزریق شبانه روزی واکسن در کشور گفت: تمامی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سپاه پاسداران در اختیار کادر درمان به منظور انجام فرآیند واکسیناسیون قرار گرفته و سپاه این آمادگی را دارد در صورت تامین واکسن شبانه‌روزی فرآیند واکسیناسیون را انجام دهد.

وی با ابراز امیدواری از تسریع روند واکسیناسیون در کشور بیان کرد: با قول وزیر بهداشت امیدواریم تا آبان‌ماه بیش از ۱۰۰ میلیون دوز واکسن وارد کشور شود که در صورت تحقق این امر روند واکسیناسیون در کشور با سرعت انجام گرفته و مردم واکسینه می‌شوند.

به گفته رییس سازمان بسیج جامعه‌ی کارگری کشور طرح شهید سلیمانی در غالب کمک‌های مومنانه، غربالگری و پیش‌گیری اجرا و اکنون نوبت به واکسیناسیون رسیده و این امر در کشور به بهترین نحو در حال انجام است.

رعیتی‌فر روند اجرای طرح شهید سلیمانی در گیلان را خوب دانست و تصریح کرد: با بررسی‌های صورت گرفته کمبود واکسن در گیلان وجود دارد که این امر منجر به کندی روند واکسیناسیون در گیلان شده است لذا بسیار امیدوارم وزارت بهداشت واکسن کافی به گیلان اختصاص دهد.

 

وی همچنین در جریان بازدید از بیمارستان رازی رشت با بیان اینکه در روزهای کرونایی بسیج و سپاه در کنار کادر درمان به کنترل این ویروس کمک کرده است، اظهار کرد: برای مقابله با کرونا بسیج و کادر درمان با کار جهادی در تمامی بیمارستان‌ها حضور دارند تا بتوانند حیات دوباره‌ای به مردم هدیه کنند.

سردار رعیتی‌فر با اشاره به نقش گروه‌های جهادی، بسیجی و سپاه پاسداران در کنترل موج‌های بی‌شمار کرونا در کشور افزود: در طی این مدت شاهد جلوه بسیار زیبایی از کار خدا پسندانه در کشور بودیم چرا این بیماری تمام دنیا را تحت تاثیر قرار داده است.

رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ابراز خرسندی از روند واکسیناسیون در کشور گفت: طرح شهید سلیمانی با جدیت در کشور در حال انجام بوده و بسیار امیدوارم با ادامه داشتن این روند فرآیند واکسیناسیون در کشور تکمیل و به بهترین نحو اجرایی شود.

رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیک پنجم کرونا را سنگین‌تر از پیک‌های قبلی دانست و بیان کرد: با آغاز شیوع دلتا ویروس کرونا در کشور روزانه بر تعداد بیماران افزوده می‌شد و در این هنگام بود که با دستور مقام معظم رهبری بار دیگر گروه‌های جهادی، بسیج و سپاه پای‌کار آمده و به کنترل نسبی موج پنجم کمک کردند.

به گزارش هشت دی، بیمارستان رازی رشت یکی از مراکز درمانی درگیر با ویروس کرونا است و از اولین روز شیوع کووید۱۹ در گیلان این بیمارستان پایلوت بیماران کرونایی بوده و تمامی تخت‌های آن‌ کرونا اختصاص پیدا کرده‌ است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه