۲ والیبالیست گیلانی عازم مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا می شوند

“علی رمضانی” و “مهدی جلوه” ۲ والیبالیست شایسته گیلانی دعوت شده به اردوی تیم ملی با درخشش در اردو به عضویت تیم ملی والیبال بزرگسالان درآمدند تا همراه این تیم سه شنبه ۱۶ شهریور عازم ژاپن شوند.

۲ والیبالیست گیلانی عازم مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا می شوند

به گزارش ۸دی،رئیس هیات والیبال استان گیلان اظهار داشت: از سوی بهروز عطایی سرمربی جدید تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران، ۱۴ والیبالیست به عضویت تیم ملی والیبال بزرگسالان درآمدند که خوشبختانه، ۲ والیبالیست از گیلان هستند.

محسن خاکزاد افزود: رقابت های والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۱ تا ۲۸ شهریورماه به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود که تیم ملی والیبال ایران در گروه دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا با تیم‌ های پاکستان، تایلند و هنگ‌کنگ هم‌ گروه است.

رئیس هیات والیبال استان گیلان یادآور شد: تیم ملی والیبال در اولین بازی خود در تاریخ ۲۱ شهریورماه به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود، سپس روز ۲۲ شهریور با تایلند دیدار می‌کند و در آخرین بازی خود در مرحله گروهی در تاریخ ۲۳ شهریور مقابل پاکستان صف‌آرایی خواهد کرد.

خاکزاد ابراز خاطرنشان کرد: علی رمضانی و مهدی جلوه ۲ والیبالیست گیلانی به همراه سایر ملی پوشان تیم ملی والیبال کشور با درخشش در رقابت های قهرمانی آسیا، عنوان نخست و مقام قهرمانی را کسب کنند.

رئیس هیات والیبال استان گیلان با ابراز خشنودی از عضویت ۲ والیبالیست گیلانی در تیم ملی بزرگسالان کشور خاطرنشان کرد: یکی از عوامل مهم در این امر را سرمایه گذاری مناسب این هیات در رده های سنی پایه عنوان و ابراز امیدواری کرد این روند همچنان ادامه یافته تا نفرات بیشتری به تیم ملی بزرگسالان کشور دعوت شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه