بهداشت فردی تنها راه قطع زنجیره ویروس است

سخنگوی علوم پزشکی گیلان، با تاکید بر لزوم اجتناب از عادی انگاری بیماری، خاطرنشان کرد: مهمترین راه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا بهداشت فردی است و هرچقدر در رعایت پروتکل های بهداشتی موفق باشیم، از ابتلای خود و دیگران به کرونا جلوگیری خواهیم کرد.

بهداشت فردی تنها راه قطع زنجیره ویروس است

به گزارش ۸دی،فردین مهرابیان  تعداد کل بیماران بستری در سطح بیمارستان های دولتی و خصوصی استان گیلان را ۱۵۹۸ نفر دانست و اظهار کرد: متاسفانه ۲۰۷ بیمار بدحال داریم و ۱۹۲ نفر در بخش های مراقب های ویژه و آی.سی.یو بستری هستند.

وی از بستری شدن ۲۷۱ بیمار جدید کرونایی طی شبانه روز گذشته خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد نیز ۱۹ نفر در بخش های مراقبت های ویژه بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از مردم خواست همچنان رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی را مد نظر قرار دهند و گفت: در معابر عمومی حتما از ماسک استفاده کنید و فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرید.

مهرابیان، با تاکید بر لزوم اجتناب از عادی انگاری بیماری، خاطرنشان کرد: مهمترین راه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا بهداشت فردی است و هرچقدر در رعایت پروتکل های بهداشتی موفق باشیم، از ابتلای خود و دیگران به کرونا جلوگیری خواهیم کرد.

وی همچنین خواستار پرهیز از تجمعات شد تا شاهد روند کاهشی این بیماری مرگبار در گیلان باشیم و اضافه کرد: طی روزهای اخیر شاهد کاهش نامحسوس بیماران کرونایی روزانه هستیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه