کشف محل دپو چوب‌های قاچاق در شفت

فرمانده انتظامی شفت از کشف ۶ تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف محل دپو چوب‌های قاچاق در شفت

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان شفت با بیان اینکه قطع درختان و تخریب جنگل‌ها، ضربات سخت و جبران‌ناپذیری را به طبیعت و محیط زیست وارد می‌کند اظهار داشت: نیروی انتظامی با تمام توان با متجاوزان حریم منابع طبیعی و جنگل‌ها برخورد خواهد کرد. ماموران پاسگاه انتظامی شالماء در راستای مبارزه با قاچاق و مقابله با غارتگران سرمایه‌های ملی به تعدادی تنه بریده شده درخت که در یک کارگاه چوب‌بری در روستای دپو شده بود، مشکوک و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

وی با اعلام اینکه پس از پیگیری‌های صورت گرفته و مشخص شدن اینکه این درختان به صورت غیرمجاز قطع شده و قاچاق است بیان داشت: ۶ تن چوب جنگلی قاچاق از نوع ممرز نیز از محل مورد نظر کشف شد.

 سرهنگ “عبدالعلی شعبانی” از شناسایی و معرفی متهم ۵۸ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و تصریح کرد: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان به هدف پلیس از انجام ماموریت‌های محوله که همان ارتقاء امنیت عمومی است اشاره کرد و با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی نیروی انتظامی با افراد فرصت‌طلب که برای سودجویی به محیط زیست و جنگل‌ها که میراث آیندگان هستند، آسیب‌ وارد می‌کنند از مردم خواست در صورت اطلاع یا مشاهده موارد مشابه٬ مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه