گیلان آماده برگزاری مسابقات جام دریا

فرمانده نیروی دریایی در بندرانزلی از فراهم شدن تمهیدات لازم برای میزبانی مسابقات جام دریا در منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) خبر داد.

گیلان آماده برگزاری مسابقات جام دریا

به گزارش ۸دی،امیر دریادار حسین خانزادی در بازدید از زیرساخت‌های نیروی دریایی در بندرانزلی با تشریح میزبانی جمهوری اسلامی ایران از رقابت‌های جام دریا و غواصی عمیق ارتش‌های جهان گفت : ۲ هفته نخست شهریور میزبان مسابقات نظامیان جهان خواهیم بود.
وی افزود : این مسابقات در ۲ رشته جام دریا و غواصی عمق که به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.
فرمانده نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه مسابقات غواصی در منطقه کنارک برگزار خواهد شد گفت: برای سومین دوره است که نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران میزبانی این مسابقات را برعهده دارد و از کشور‌های مختلف جهان در این مسابقات شرکت می‌کنند.
امیر دریا دار حسین خانزادی افزود: کشور‌های چین روسیه ونزوئلا سوریه و چند کشور دیگر بین ۸ تا ۹ کشور در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.
وی با اشاره به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این رقابت‌ها گفت: مسابقات به طور کامل در محدوده نظامی برگزار خواهد شد، تمام مسائل مربوط به دستورالعمل‌های بهداشتی به دقت رعایت می‌شود و تمامی افرادی وارد شده واکسن‌های دوگانه را دریافت کرده اند و تیم‌های جمهوری اسلامی ایران نیز واکسینه شده اند و هیچ گونه رفت و آمد به سطح شهر نخواهند داشت و تمام این مدت در محدوده نظامی تحت کنترل خواهند بود و تیم‌های پزشکی در منطقه حضور دارند و تلاش خواهد شد با سطح ایمنی بالا این مسابقات برگزار شود.
خانزادی به تشریح مسابقات جام دریای در بندرانزلی اشاره و خاطرنشان کرد : در منطقه بندر انزلی نیز به همین شکل مستقل، قرنطینه و ایزوله مجزا از شهر پیش بینی شده تمام مسابقات در محدوده کنترل شده نظامی برگزار خواهد شد و در رقابت‌های جام دریا کشور‌های محدوده دریای خزر شرکت خواهند کرد که در حال حاضر قزاقستانی‌ها حضور پیدا کرده و در روز‌های آینده روسیه و آذربایجان نیز حضور پیدا خواهند کرد و عمدتآ مسابقات در بخش دریا بوده و ارتباطی با ساحل نداریم و به مدت دو هفته میزبانی مسابقات را برعهده خواهد داشت.
فرمانده نداجا خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها ما تلاش را می‌کنیم تا بهترین باشیم هدف مسابقه عمدتاً متوجه توسعه تعاملات و رقابت‌های سالمی است که ملوان‌ها در نیروی دریایی ارتش‌های جهان را در کنار هم قرار می‌دهد و هدف از برگزاری این مسابقات دستیابی به سطح بالاتری از توانمندی‌ها بوده که صلح و امنیت را برقرار کند بنابراین رقابت در جای خودش بسیار خوب است و مهمتر از آن سطح آمادگی نیرو‌های نظامی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه