افزایش همگرایی اقتصادی و سیاسی در عرصه بین‌الملل

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: برگزاری مسابقات جام دریا باعث افزایش همگرایی اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در عرصه بین‌الملل می‌شود.

افزایش همگرایی اقتصادی و سیاسی در عرصه بین‌الملل

به گزارش ۸دی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان عصر سه شنبه در مراسم افتتاحیه مسابقات جام دریا در انزلی اظهار کرد: مسابقات جام دریا با هدف اعتلای حس میهن دوستی و بالا بردن جایگاه نیروهای نظامی برگزار می‌شود. برگزاری این مسابقات باعث افزایش همگرایی اقتصادی و سیاسی و اجتماعی در عرصه بین الملل می‌شود.

وی همسایگی دریایی ایران با کشورهای حاشیه خزر را فرصتی بی نظیری برای افزایش تعامل و اتحاد بین دولت‌ها و ملت‌ها برشمرد و تصریح کرد: هرگونه تعامل اقتصادی و اجتماعی و رشد دریای کاسپین در گرو صلح و امنیت امکان پذیر است. برگزاری این مسابقات علاوه بر تأمین صلح و امنیت می‌تواند زمینه افزایش تجربیات و ارتقای آموزش‌های روز نظامی و تقویت برادری میان شرکت کنندگان را فراهم کند.

محمود قاسم نژاد بیان کرد: توسعه مناسبات و تعاملات کشورها در کنار اقتدار و صلابت و ارتقای دانش تخصصی همه نیروهای نظامی، چشم طمع دشمنان را از این کشور دور ساخته و دریای کاسپین همواره دریای صلح و دوستی باقی بماند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه