نماینده مردم صومعه سرا در مجلس:

جزئیات نشست عصر کمیسیون قضایی با ۵ وزیر پیشنهادی کابینه/ وزیر پیشنهادی نیرو: برای حل مشکل قطعی برق به دنبال افزایش نیروگاه‌ها هستیم

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی نیرو عنوان کرد که برای حل مشکل قطعی برق، افزایش ساخت نیروگاه‌ها را در برنامه کاری خود داریم.

جزئیات نشست عصر کمیسیون قضایی با ۵ وزیر پیشنهادی کابینه/ وزیر پیشنهادی نیرو: برای حل مشکل قطعی برق به دنبال افزایش نیروگاه‌ها هستیم

به گزارش ۸دی،سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون قضایی مجلس اظهارداشت: در این جلسه وزرای پیشنهادی ارتباطات، دفاع، نفت، نیرو و کشور با حضور در کمیسیون برنامه‌های خود را به اعضا ارائه کردند.

وی افزود: در این جلسه وزیر پیشنهادی نیرو با اشاره به مشکلات موجود در حوزه آب و برق در کشور عنوان کرد که افزایش ساخت نیروگاه‌ها برای رفع مشکل قطعی برق در کشور جزو برنامه‌های کاری ما برای وزارت نیرو است.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: همچنین در جلسه امروز احمد وحیدی وزیر پیشنهادی کشور با اشاره به اهمیت موضوع انتخاب استانداران گفت که من افراد قوی برای استانداری استان‌ها انتخاب خواهم کرد و بحث تمرکززدایی و تفویض اختیارات به استان‌ها تا حد امکان در دستورکار ما خواهد بود.

دلخوش خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه وزرای پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات، و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن ارائه برنامه‌های خود به سؤالات و نقطه نظرات نمایندگان پاسخ دادند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه