برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در گیلان

آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی، معماران تجربی و کارشناسان ماده ۲۷، پایان هفته در گیلان برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در گیلان

به گزارش ۸دی،رئیس اداره توسعه مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان گیلان گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی و معماران تجربی در رشته‌های عمران، معماری، تاسیسات برقی و مکانیکی، شهرسازی، نقشه‌برداری، ترافیک و کارشناسی ماده ۲۷، روز‌های ۱۳، ۱۴ و ۱۵ مرداد با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و همزمان با سراسر کشور، در گیلان برگزار می‌شود.

حمیدرضا موسوی عربانی افزود: این آزمون با شرکت ۱۲ هزار و ۹۰۲ داوطلب در شهر‌های رشت، تالش، آستانه اشرفیه و لنگرود برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار مهندسان، کاردان‌های فنی و معماران تجربی در صنعت ساختمان، گفت: دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی این آزمون را هر سال برای ارزیابی توان علمی و حرفه‌ای این افراد برگزار می‌کند.

این آزمون در شهر رشت، درمجتمع دانشگاهی دانشگاه گیلان، موسسه آموزش عالی احرار و آموزشگاه سماء، در شهر تالش دردانشگاه پیام نور واحد تالش، شهر آستانه اشرفیه، در موسسه آموزش عالی مهر آستان و در شهر لنگرود در ۴ حوزه دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی لنگرود، دبیرستان شهید رجایی، دبیرستان امام علی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود برگزار خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه