داوران گیلانی بازی های لیگ برتر را قضاوت می‌کنند

داوران گیلانی ۲ بازی از رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور را قضاوت می کنند.

داوران گیلانی بازی های لیگ برتر را قضاوت می‌کنند

به گزارش ۸دی،مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان  اظهار داشت: از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران بازی های هفته بیست و نهم لیگ برتر کشور اعلام شد که بر این اساس، سه داور از گیلان در ۲ بازی از این مسابقات حضور می یابند.

علیرضا وهابی افزود: با توجه به اعلام کمیته داوران ، کمیل غلامی از استان گیلان به عنوان داور وسط بازی تیم های فوتبال نفت مسجد سلیمان و گل گهر سیرجان را قضاوت می کند و عسگر محمدی دیگر داور ارزنده گیلان نیز به عنوان کمک داور اول در این بازی حضور خواهد یافت.

وی ادامه داد: بازی تیم های فوتبال نفت مسجد سلیمان و گل گهر سیبرجان امشب به میزبانی تیم نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و نهم و ماقبل پایانی رقبابت های لیگ برتر کشور برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی هیلات فوتبال گیلان بیان کرد: همچنین حمید حاج ملک دیگر داور گیلانی به عنوان داور وسط، بازی تیم های فوتبال فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان را قضاوت می کند که این بازی نیز امشب به میزبانی تیم فولاد در اهواز برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: عباس پورحیدری ، سیدامیر قاسمی ، محمدرضا مهرگان، حامد سیری، حامد تازه پور، علی محمدی پور ، آرش امینی، محمد رعنایی و عبدالحسین باستان دیگر داوران و کمک داوران گیلانی هستند که در تست پیش فصل رقابت های لیگ برتر حضور یافته بودند و این داوران و کمک داوران، رقابت های لیگ برتر و لیگ دسته اول را قضاوت می کنند.

وهابی اضافه کرد: داوران استان گیلان در رقابت های مختلف فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در هر ۲ بخش آقایان و بانوان حضور فعالی دارند که هر ساله تعدادی از این داوران، در مهمترین رقابت های فوتبال لیگ های کشور حضور می یابند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه