فرمانده سپاه ناحیه سلمان در گفتگو با ۸دی تشریح کرد؛

اقدامات گروه‌های جهادی ناحیه سلمان برای کمک به نیازمندان بخش‌های سنگر و کوچصفهان

فرمانده سپاه ناحیه سلمان شهرستان رشت اقدامات گروه‌های جهادی بسیج سازندگی این ناحیه را برای کمک به نیازمندان در ایام عید قربان را تشریح کرد. وی با بیان اینکه ۱۲۱ راس گوسفند و ۲ راس گاو در عید قربان با کمک‌های مردمی و توسط گروه‌های جهادی بسیج سازندگی ناحیه سلمان ذبح شد گفت: گوشت احشام ذبح شده بین نیازمندان دو بخش سنگر و کوچصفهان توزیع شده است. صفرپور گفت: ۱۵۰ بسته معیشتی نیز همزمان با عید قربان بین نیازمندان توزیع شده است.

اقدامات گروه‌های جهادی ناحیه سلمان برای کمک به نیازمندان بخش‌های سنگر و کوچصفهان

سرهنگ دوم پاسدار عباس صفرپور، فرمانده ناحیه سلمان شهرستان رشت در گفتگو با خبرنگار هشت دی ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر خم به مردم شریف بخش‌های سنگر و کوچصفهان، اقدامات گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه سلمان در عید قربان و برای رفع مشکلات مردم خوزستان را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه ۱۲۱ راس گوسفند و ۲ راس گاو در عید قربان با کمک‌های مردمی و توسط گروه‌های جهادی بسیج سازندگی ناحیه سلمان ذبح شد گفت: گوشت احشام ذبح شده بین نیازمندان دو بخش سنگر و کوچصفهان توزیع شده است.

صفرپور گفت: ۱۵۰ بسته معیشتی نیز همزمان با عید قربان بین نیازمندان توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه سلمان با بیان اینکه تأمین مخزن آب برای مردم خوزستان یکی از اولویت های رفع مشکل مردم این استان در شرایط کنونی است اظهار کرد: در همین راستا، ۵ تانکر ۱۰۰۰ لیتری به کمک خیران منطقه توسط گروه‌های جهادی برای آسیب دیدگان خوزستانی خریداری و به این استان ارسال شده است.

سرگرد پاسدار صفرپور کمک به نیازمندان را از اولویت‌های سپاه دانست و در پایان گفت: به کمک بسیجیان ناحیه سلمان، ۲۰۰ پرس غذا گرم در روزهای اخیر تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه