بازگشت ترافیک به محورهای شمالی/ مردم از سفر غیرضروری جدا بپرهیزند

معاون مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد: در حال حاضر در محور چالوس مسیر رفت و برگشت حدفاصل کندر تا سرودار و حدفاصل تونل کندوان تا سیاه بیشه و در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده پلور، ترافیک سنگین است.

بازگشت ترافیک به محورهای شمالی/ مردم از سفر غیرضروری جدا بپرهیزند

به گزارش ۸دی، معاون مرکز مدیریت راه‌ها درباره آخرین وضعیت ترافیک جاده‌های کشور‌، بیان کرد: طبق اطلاعات ۲۳۰۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط و بیش از ۸۰۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد. مردم در روزهای تعطیل پیش رو که به علت مبارزه با شیوع شدید کرونا در نظر گرفته شده است، حتما از  انجام سفر خودداری کنند.

وی درباره وضعیت ترافیکی جاده ها اظهار کرد: در حال حاضر در محور چالوس مسیر رفت و برگشت حدفاصل کندر تا سرودار و حدفاصل تونل کندوان تا سیاه بیشه و در محور هراز مسیر جنوب به شمال  محدوده پلور، ترافیک سنگین است. دوربین‌‌های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت‌ در مسیر رفت و برگشت نشان می‌دهد.

“مهدی مخبری” از بروز ترافیک سنگین در آزادراه تهران-کرج-قزوین حدفاصل پل فردیس تا مهرویلا و محدوده گلشهر، ترافیک سنگین در آزادراه تهران – ساوه محدوده احمدآباد مستوفی و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران مقاطع گلشهر، مهرشهر و حدفاصل ساسانی تا پل کلاک خبر داد.

وی تصریح کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد ۲۳۳۲ ترددشمار فعال جاده ای نسبت به روز قبل۱.۷ درصد کاهش را نشان می دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها ۱۵ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح ثبت شد.

معاون مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: در حال حاضر محور رباط پشت بادام-بیاضه در استان یزد، محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده خرم‌آباد-پل دختر، محور شهداد-نهبندان‌‌  جاده پونل-خلخال، محور فرعی شمشک-دیزین، به دلیل کاهش ایمنی مسدود است. همچنین محور‌های فنوجکتیچرمشک، جلگه-چاه اسحاق، دلگان-هودیان و دلگان-زهکلوت‌ در جنوب استان سیستان و بلوچستان تا اطلاع بعدی به دلیل بروز سیلاب و نبود ایمنی کافی مسدود است.

“مخبری” بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج‌‌-تهران با ۱۳۶ هزار تردد، آزادراه تهران-کرج‌ با ۱۳۳ هزار تردد و آزادراه کرج-قزوین با ۱۱۸ هزار تردد ثبت شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه