فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه:

محموله قاچاق در آستانه اشرفیه به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه از کشف محموله‌های چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

محموله قاچاق در آستانه اشرفیه به مقصد نرسید

به گزارش ۸دی،سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” با بیان اینکه بی تردید قاچاق چوب علاوه بر وارد کردن خسارت جبران‌ناپذیر به اقتصاد کشور، پیامدهای بسیار ناگواری بر محیط زیست دارد اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره در کنار سایر ماموریت‌های خود اهتمام جدی در مبارزه با قاچاق چوب، مقابله با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور دارد.
وی در ادامه گفت: ماموران پاسگاه انتظامی دهشال به منظور مقابله با قاچاق چوب، حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو وانت نیسان حامل چوب مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه از کشف ۲ تن چوب قاچاق در بازرسی از خودرو مورد نظر خبر داد و اذعان داشت: ماموران پاسگاه انتظامی کیسم نیز از یک دستگاه تراکتور، ۳ تن چوب جنگلی قاچاق را کشف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این رابطه متهمان ۳۹ و ۴۹ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند تصریح کرد: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تحویل داده شد و کارشناسان ارزش این کشفیات را ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.
سرهنگ محمدی‌نسب در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه قاطع، هدفمند و مؤثر با قاچاق چوب همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و باید سایر سازمان‌ها و نهادها مربوطه در راستای فرهنگ‌سازی و جلوگیری از قطع بی‌رویه درختان گام بردارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه