برگزاری مسابقات دو و میدانی نونهالان گیلان در آستارا

مسابقات دو و میدانی نونهالان گیلان با شرکت ورزشکارانی از شهرستان‌های مختلف استان در آستارا برگزار شد و برترین‌ها برای رقابت‌های کشوری انتخاب شدند.

برگزاری مسابقات دو و میدانی نونهالان گیلان در آستارا

به گزارش ۸دی، رئیس هیات دو و میدانی آستارا روز شنبه در آئین اختتامیه مسابقات دو و میدانی در مجموعه ورزشی وحدت آستارا گفت: این مسابقات یک روزه با شرکت ۲۵ ورزشکار نونهال از شهرستان های رضوانشهر، انزلی، رشت، صومعه سرا، لاهیجان، آستارا و تالش برگزار گردید و به نفرات برتر حکم و مدال اهدا شد.

وی در ادامه افزود: در ماده ۱۰۰ متر آنیتا رهبر، فاطمه رضوانی و حدیثه نوروزی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در ماده ۲۰۰ متر فاطمه رضوانی، ملیسا عقلی و نرگس مولایی رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.در ماده ۴۰۰ متر آنیتا رهبر و حدیثه نوروزی مقام های اول و دوم را کسب کردند و در مواد پرتاب وزنه و پرتاب نیزه، محدثه نوروزی به مقام برتر دست یافت.

افشین سجادپور زمان و مکان مسابقات کشوری نونهالان را منوط به تصمیم فدراسیون دو و میدانی دانست و گفت: در مهرماه امسال مسابقات انتخابی جوانان و نوجوانان کشور به میزبانی آستارا برگزار خواهد شد. حاشیه تالاب استیل آستارا برای برگزاری مسابقات دوی صحرانوردی مناسب است و امیدواریم با همکاری اداره ورزش و جوانان و دستگاه های متولی، زیرساخت های لازم فراهم شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه