رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي گیلان خبرداد:

صحت عمل ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهرستان رودبار

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان از صحت عمل و رد رشوه ۵ میلیون ریالی ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهرستان رودبار خبر داد.

صحت عمل ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهرستان رودبار

به گزارش ۸دی،سرهنگ “قاسم جانعلی‌پور” در تشریح جزئیات خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهرستان رودبار حین پایش و کنترل خودروهای عبوری به راننده و سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵، که از مسیر تهران به رشت درحرکت بوده مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
وی با بیان اینکه پس از بررسی‌های به عمل آمده از ساک شخصی یکی از سرنشینان ۴۱ ساله خودرو مورد نظر یک دستگاه فلزیاب با متعلقات و ازکیف دستی سرنشین ۵۲ ساله آن ۲ گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد افزود: متهمان برای خلاصی از پیگرد قضائی و مجازات مربوطه، مبلغ ۵ میلیون ریال به ستوانیکم “حسین احمدی نیا” پیشنهاد رشوه دادند که با عزت نفس و صحت عمل این مامور وظیفه شناس پیشنهاد رشوه رد و مراتب صورتجلسه شد.
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گیلان با اعلام اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر، شکایت و یا درخواست از پلیس را با سامانه مردمی ۱۹۷ در میان بگذارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه