رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي گیلان خبرداد:

صحت عمل ماموران پلیس آگاهی آستارا

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان از صحت عمل و رد رشوه ۳ میلیون ریالی ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان آستارا خبر داد.

صحت عمل ماموران پلیس آگاهی آستارا

به گزارش ۸دی،سرهنگ “قاسم جانعلی‌پور” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی قلعه با همکاری ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان آستارا حین پایش و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو وانت نیسان که در مسیر “اردبیل به آستارا” در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
وی با بیان اینکه پس از بررسی‌های به عمل آمده شخص شد، این خودرو حامل تعداد زیادی قطعات یدکی اتومبیل است افزود: راننده ۲۸ ساله هیچ مجوزی برای انتقال، ۳ هزار و ۷۶۱ قطعه لوازم یدکی کشف شده، نداشت.
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گیلان در ادامه با اشاره به اینکه این فرد به منظور خلاصی از برخورد انتظامی و پیگرد قضائی، مبلغ ۳ میلیون ریال وجه نقد به عنوان رشوه به مسئول دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی پیشنهاد داد اذعان داشت: با عزت نفس و صحت عمل این مامور وظیفه‌شناس، پیشنهاد رشوه رد و مراتب صورتجلسه شد.
این مقام انتظامی با اعلام اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست، هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر، شکایت و یا درخواست از پلیس را با سامانه مردمی ۱۹۷ در میان بگذارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه