رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي گیلان خبرداد:

بیش از ۸ هزار تماس با سامانه “۱۹۷”/ افزایش ۲۰ درصدی تقدیر از عملکرد پلیس

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به ۸ هزار و ۴۵۰ تماس شهروندان با سامانه ۱۹۷ در ۳ ماهه اول سال جاری از افزایش ۲۰ درصدی تقدیر از عملکرد پلیس گیلان خبر داد.

بیش از ۸ هزار تماس با سامانه “۱۹۷”/ افزایش ۲۰ درصدی تقدیر از عملکرد پلیس

به گزارش ۸دی،سرهنگ “قاسم جانعلی‌پور” ارتباط شهروندان با سامانه “۱۹۷” را پل ارتباطی برای ارزیابی عملکرد پلیس در برقراری نظم و امنیت عنوان و اظهار داشت: اعتماد مردم به نیروی انتظامی، پشتوانه‌ای مهم و ارزشمند است.
وی در تشریح عملکرد سامانه ۱۹۷ نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان گفت: در ۳ ماهه اول سال جاری، ۸ هزار و ۴۵۰ تماس توسط شهروندان با سامانه ۱۹۷ در قالب تقدیر، انتقاد، شکایت، پیشنهاد و درخواست برقرار شده است.
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گیلان تصریح کرد: از این تعداد تماس در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، شاهد افزایش ۲۰ درصدی تقدیر، کاهش ۳۳ درصدی انتقاد و کاهش ۶۷ درصدی شکایت از عملکرد پلیس بوده‌ایم.
این مقام انتظامی افزود: تماس شهروندان با سامانه ۱۹۷ موجب شده که مسؤولان و کارکنان خدوم نیروی انتظامی نسبت به رفع کاستی‌‎ها و تقویت نقاط قوت اهتمام و پیگیری لازم را داشته تا موجبات افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس فراهم شود.
سرهنگ جانعلی‌پور بیان داشت: همچنین در راستای مطرح کردن درخواست شهروندان از طریق تماس با سامانه ۱۹۷ در قالب معضلات اجتماعی، پلیس استان توانسته ضمن دستگیری ۱۳۸ توزیع کننده موادمخدر، ۱۴۸ کیلوگرم انواع موادمخدر، ۲۸ قبضه سلاح شکاری فاقد مجوز و یک قبضه سلاح جنگی غیرمجاز، ۱۷ تن چوب قاچاق را کشف و ۳۵ دستگاه وسیله نقلیه مرتبط با جرایم را توقیف کند.
گفتنی است، شهروندان می‌توانند با مراجعه حضوری به آدرس رشت – میدان انتظام – بلوار شیون فومنی – مجتمع انتظامی شهیدپاینده – طبقه اول – دفتر نظارت همگانی (۱۹۷) بازرسی فرماندهی انتظامی استان گیلان و یا تماس تلفنی با شماره ۱۹۷، هرگونه انتقاد، پیشنهاد، شکایت و تقدیر از عملکرد پلیس را مطرح کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه