طائب در رشت:

نتیجه حضور مردم در انتخابات استیصال استکبار است

مسئول قرارگاه فرهنگی عمار با بیان اینکه آمریکایی ها و اروپایی ها می خواهند مردم پای صندوق رأی نیایند چون برای آنان ضرر دارد، گفت: یکی از تأثیرات حضور مردم در انتخابات استیصال استکبار است.

نتیجه حضور مردم در انتخابات استیصال استکبار است

به گزارش خبرنگار هشت دی، حجت الاسلام “مهدی طائب” مسئول قرارگاه فرهنگی عمار در همایش اهمیت مشارکت حداکثری در دانشگاه آزاد اسلامی رشت با اشاره به سه مسئله ی مهم در انتخابات اظهار کرد: اول شرکت در انتخابات و بعد انتخاب فرد اصلح مهم است و اینکه دیگران را نیز پای صندوق رای بیاوریم.

وی با طرح این سوال که چرا این مسئله مهم است؟! گفت: مبنای این وجوب از نظر فقهی آیه “مااستطعتم من قوه” است یعنی تاجایی که می توانید در مقابل دشمن “قوه” یعنی “نیروی انسانی” داشته باشید.

مسئول قرارگاه فرهنگی عمار در تشریح این مسئله که مشارکت بالای ایرانیان در انتخابات چه ارتباطی با دشمن دارد؟ تصریح کرد: هر تکلیفی در قرآن عدد دارد مثل نماز  که۱۷ رکعت است، خمس یک پنجم مال است، روزه یک ماه، حج یک بار تکلیف است، اما یک تکلیف عملیاتی نیز وجود دارد که عدد ندارد بلکه تا جایی که می توانید لازم است مثلا اگر می توانید ۱۰ نفر را پای صندوق رأی بیاورید اما ۹ نفر بیاوری پای صندوق، به تکلیف عمل نشده است.

وی با تأکید بر اینکه آمریکایی ها و اروپایی ها می خواهند مردم پای صندوق نیایند چون برای آنان ضرر دارد، تصریح کرد: یکی از تأثیرات حضور مردم در انتخابات استیصال استکبار است.

طائب با اشاره به کلام امام که فرمودند از زمانی که خون دادیم پشیمان نشدیم و زمانی که کمونیسم در ایران اوج گرفت حضرت امام گفت که دشمن اصلی آمریکاست، بیان کرد: ما مقدمه ساز ظهوریم، بالاترین کار در مقدمه سازی ظهور این است که آن را ممکن کنیم. به لحاظ سنن در حال حاضر، ظهور ممکن نیست. رابطه امریکا با امام زمان(عج) این است که “منجی” می خواهد استکبار نباشد.

وی با اشاره به وجود دوگانگی مقاومت و گفتمان در انقلاب اسلامی، گفت دلیل اختلاف منتظری و امام راحل (ره) بر سر دوگانگی گفتمان و مقاومت بوده، زیرا امام راحل (ره) معتقد بود تنها راه فراهم‌سازی ظهور (عج) خروج آمریکا از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی است ولی دو کاندیدای اصلاحات در مناظرات به نحوی این دو اصل را نهی کردند.

مسئول قرارگاه فرهنگی عمار با بیان اینکه میزان قوه و نیرو اثر بازدارندگی دارند، گفت: مهاجم باید سه برابر نیرو داشته باشد تا موفق بشود و دشمن بترسد و عقب برود.

وی سه‌شنبه پیشرو را برای ملت فلسطین بسیار مهم دانست و بیان کرد: رژیم صهیونیستی روزی دارد به نام روز پرچم که در سالیان گذشته در قدس این روز را جشن می‌گرفتند ولی حماس و مردم غزه امسال اعلام کرده اجازه چنین مراسمی را در قدس به آنان نخواهد داد.

وی در ادامه با اشاره به تحولات یمن، گفت: یمنی ها عملیاتی در نجران دارند که اگر تمام شود تا مکه راهی نیست و امید این ها به ایران است.

طائب در بخش دیگری از سخنانش، گفت: آقای همتی می گوید گرانی نیست! شما اقتصاد خوانده ای؟ دو دو تا چهار تا را نمی فهمی یا دروغ می گویی؟!

گرانی ها عمدی و برنامه ریزی شده است

مسئول قرارگاه فرهنگی عمار با اشاره به مشکلات مردم گفت: مردم بدانید عمده گرانی ها عمدی و برنامه ریزی شده است، با این گرانی ها مردم را در آستانه یأس و ناامیدی قرار دادند تا پای صندوق رأی نیایند این در حالی است که حل این مسائل به گفته ی رهبر انقلاب راه حل دارد.

وی با بیان اینکه نظرسنجی کل کشور بعد از اعلامی اسامی تأیید صلاحیت شده های ریاست جمهوری، ۶درصد تغییر کرده است، گفت: اگر پای صندوق ها نیاییم در منطقه هم می بازیم و اگر یک نفر را بیاوریم برای غزه نیرو فراهم کرده ایم.

در انتخابات آتی شور ظاهری در اجتماع شرط نیست ارتباط فرد به فرد جوابگو است

طائب با تأکید بر اینکه امروز، شور ظاهری در اجتماع شرط نیست، خاطرنشان کرد: ارتباط فرد به فرد جوابگو است اینقدر با یک نفر حرف بزنید تا قانع شود در انتخابات شرکت کند و بعد از آن خدا همه چیز را حل می کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه