امام‌جمعه شهرستان ماسال:

مشارکت حداکثری مستلزم کارآمدی مدیران است

امام‌جمعه شهرستان ماسال با اشاره به اینکه حضور حداکثری در انتخابات مشروعیت نظام را بیشتر خواهد کرد، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات مستلزم کارآمدی مدیران در سطح کشور است.

مشارکت حداکثری مستلزم کارآمدی مدیران است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» حجت‌الاسلام‌ سید هادی موسوی امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری ماسال با اشاره به بیان مقام معظم رهبری در خصوص اینکه مجلس می‌تواند پایه تحول جامعه باشد، اظهار کرد: انتخابات از شرایط خاصی برخوردار است که در این راستا مشارکت حداکثری مستلزم کارآمدی مدیران در سطح کشور است.

وی در ادامه افزود: حضور حداکثری، مشروعیت نظام را بیشتر خواهد کرد و هر فردی که تأثیرگذاری در جامعه دارد وظیفه سنگینی را بر عهده خواهد داشت.

امام‌جمعه شهرستان ماسال با بیان اینکه القای عدم امنیت در کشور یکی از اولویت‌های دشمنان ایران اسلامی است، تصریح کرد: به برکت خون شهداست که جمهوری اسلامی یکی از نقاط پر امنیت در منطقه است و دشمنان بدانند هیچ غلطی نمی‌توانند انجام دهند.

حجت‌الاسلام موسوی در بخش دیگر از سخنان خود با ابراز نگرانی از افزایش قیمت اینترنت در سطح کشور خاطرنشان کرد: رضایت عامه مردم و کف جامعه در حکومت دینی و اسلامی بسیار مهم است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه