از وعده‌های نامزد‌ها تا تب و تاب گیلان برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰

مهترین اخبار درباره انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در گیلان را می توانید در این بسته انتخاباتی بخوانید.

از وعده‌های نامزد‌ها تا تب و تاب گیلان برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰

به گزارش ۸دی، تنها ۱۱ روز به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ باقی مانده است.

ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه به صورت همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

۳ هزار و ۵۲۸ شعبه ثابت و سیار أخذ رأی انتخابات شورا‌های شهر و روستا در استان گیلان در نظر گرفته شده است.

وعده‌های واهی نامزد‌ها نشان از بی خبری نسبت به نحوه مدیریت کشور است

سید کاظم دلخوش  ، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس،  با اشاره به فاصله مدیریت کشور از شایسته سالاری، گفت: وعده‌های واهی نامزد‌ها نشان از بی خبری نسبت به نحوه مدیریت کشور است.

او ، میثاق ملی مردم را قانون اساسی دانست و افزود: قوای سه گانه و شورا‌های شهر و روستا طبق قانون موظف به انجام وظایف خود در قبال مردم هستند و مردم نیز برای تعیین سرنوشت خود باید در فرآیند انتخابات شرکت کنند.

پیش بینی ۹۷ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ۱۴۰۰ در سیاهکل

رحمت حیدری نژاد ، فرماندار سیاهکل گفت: برای انتخابات ۲۸ خرداد ماه   ۹۷ شعبه اخذ رأی در  این شهرستان پیش بینی شده است و برای فرآیند برگزاری این رویداد سیاسی کشور  هزار و ۳۰۰ نفر  در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت دارند.

او ، با اشاره به برگزاری مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور در ۲۸ خرداد ماه امسال، افزود: در این تاریخ شاهد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا در شهرستان سیاهکل خواهیم بود.

برگزاری رزمایش رسانه‌ای یک رأی، یک حماسه در گیلان

مهدی پارسا، رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه حضور و مشارکت حداکثری راهبرد اصلی این سازمان است، گفت: یکی از برنامه‌ها در همین راستا، برگزاری رزمایش رسانه‌ای “یک رأی، یک حماسه” است.

او با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت رسانه در افزایش مشارکت در انتخابات افزود: رزمایش “یک رأی، یک حماسه” ساعت ۸ تا ۲۱ روز سه‌شنبه ۱۸ خرداد ماه در سطح پایگاه‌های خبری و تحلیلی، خبرگزاری‌های استان و رسانه‌های مکتوب برگزار می‌شود.

پخش مناظره‌های انتخاباتی در پیاده راه فرهنگی شهر رشت

با اقدام شهرداری رشت در پی راه‌اندازی تلویزیون شهری در پیاده‌راه فرهنگی شهر رشت توانستند برنامه مناظره نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری را به شکل زنده و مستقیم تماشا کنند.

مناظره‌های انتخاباتی بعدی نامزد‌ها نیز در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت و به شکل زنده و مستقیم برای شهروندان پخش خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه