مهدی حسین نژادی
طلسم ناکامی ها شکست؛

پیروزی تیم فوتبال شهرداری آستارا مقابل پارس جنوبی جم + تصاویر

تیم فوتبال شهرداری آستارا در هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول باشگاه های کشور برابر تیم پارس جنوبی جم به پیروزی رسید و بعد از گذشت چند هفته طلسم ناکامی های این تیم شکست.

پیروزی تیم فوتبال شهرداری آستارا مقابل پارس جنوبی جم + تصاویر

به گزارش هشت دی، در هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور (جام آزادگان) تیم فوتبال شهرداری آستارا بعد از ظهر چهارشنبه در ورزشگاه وحدت شهر مرزی بندر آستارا برابر تیم منسجم پارس جنوبی جم ۲ بر ۱ به برتری رسید.

تک گل تیم فوتبال پارس جنوبی جم را کیانوش میرزایی در دقیقه ۱۸ نیمه اول بازی به ثمر رساند و نیمه اول بازی با همین نتیجه به پایان رسید. تیم فوتبال شهرداری آستارا در نیمه دوم بازی پرقدرت و هجومی ظاهر شد و موفق شد در دقایق ۵۸ از روی نقطه پنالتی و توسط کاپیتان رضا فخری و در دقیقه ۷۳ توسط جواد آقایی پور دروازه پارس جنوبی جم را باز کرده و بازی را با پیروزی به پایان برساند.

در دقیقه ۹۵ بازی دروازه بان تیم فوتبال پارس جنوبی جم به دلیل خطای شدید روی بازیکن شهرداری آستارا اخراج شد و این تیم ده نفره دقایق پایانی را بازی کرد.

تیم فوتبال شهرداری آستارا در این دیدار ۳ بار تیر دروازه پارس جنوبی جم را در نیمه اول و دوم بازی به لرزه درآورد.

این پیروزی بعد از هفته ها ناکامی و عدم نتیجه‌گیری شور و حال خاصی در شهر مرزنشین بندر آستارا ایجاد کرد و موجب خوشحالی مردم این شهرستان مرزی شمال ایران شد.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه