نماینده مردم رشت و خمام در مجلس:

تصویب طرح ممانعت تابعیت فرزندان مسئولان گام بزرگی در مسیر مطالبه مردم است

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس یازدهم با تصویب ممانعت تابعیت فرزندان مسئولان گام بزرگی در مسیر مطالبه مردم برداشته است، گفت: تعیین تکلیف فرهنگیان گروه‌های حق‌التدریسی‌ها؛ نهضتی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها بعد از ۱۰ سال چشم‌انتظاری در مجلس یازدهم محقق شد.

تصویب طرح ممانعت تابعیت فرزندان مسئولان گام بزرگی در مسیر مطالبه مردم است

به گزارش ۸دی،محمدرضا احمدی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با اشاره به اولین سالگرد آغاز مجلس یازدهم اظهار کرد: به‌عنوان نماینده مردم در کشور و نماینده جمهوری اسلامی در بین‌الملل وظایفی داریم تا از کیان جمهوری اسلامی، خط ولایت و راه شهدا در سطح بین‌الملل دفاع کنیم.

وی با اشاره به تصویب طرح کمک معیشتی به مردم در مجلس یازدهم گفت: تصویب طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها از کارهای بزرگ مجلس یازدهم برای صیانت از منافع ملت و منویات رهبری بوده تا کشورهای جهان خوار و قداره‌کش ازجمله آمریکا فرصت دوباره برای خیانت نداشته باشند.

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس یازدهم با تصویب ممانعت تابعیت فرزندان مسؤولان گام بزرگی در مسیر مطالبه مردم برداشته است، افزود: تعیین تکلیف فرهنگیان گروه‌های حق‌التدریسی‌ها؛ نهضتی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها بعد از ۱۰ سال چشم‌انتظاری در مجلس یازدهم محقق شد.

احمدی با اشاره به مؤثر بودن تصویب قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران بیان کرد: یکی‌دیگر از اقدامات مهم مجلس در این‌یک سال، طرح قانون جامع خدمات‌رسانی بوده چرا که ما خود را مدیون ایثارگران دانسته لذا باید مقام و منزلشان را ویژه نگاه کرد.

وی با تأکید بر تصویب طرح جوانی جمعیت و تکریم خانواده مجلس یازدهم افزود: یکی دیگر از طرح‌های مهم مجلس یازدهم طرح مربوط به نمایندگان مجلس است که در دست بررسی است و هنوز به تصویب نرسیده است.

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد وی در حوزه انتخابیه خود گفت: راه‌آهن رشت به انزلی و شهرستان شدن خمام از برنامه‌های ما بوده و نهایی شدن ایجاد پست فشارقوی در بخش رشت و خشکبار که مردم از نبود پست فشارقوی رنج می‌برده از دیگر پیگیری‌های صورت گرفته است.

احمدی با بیان اینکه بیش از ۲۷۰ میلیارد تومان برای حل موضوعات عمرانی ازجمله تعریض و آسفالت جاده‌ها به شهرستان رشت اعتبار تخصیص داده شده است، گفت: بسیاری از جاده‌ها با مشکل آسفالت مواجه بودند که با پیگیری‌های صورت گرفته بخش اعظمی از آن حل شد.

وی با ابراز تأسف از وضعیت جاده رشت به سنگر که از جنگ جهانی دوم با همان خطرات باقی‌مانده است، تصریح کرد: لایروبی برخی از رودخانه‌های کشاورزی که بیش از ۳۰ سال لایروبی نشده بود انجام و بیش از ۱۵ هزار مشترک تلفن متصل و هشت هزار و ۶۰۰‪ متر لوله گزاری و لایروبی بعضی محلات ازجمله معلولی حمیدیان و جانبازان انجام شد..

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی اشتغال جوانان را از دغدغه‌های مهم خود دانست و افزود: ۸۰ میلیارد تومان برای شرکت‌های دانش‌بنیان تخصیص داده شده است زیرا این شرکت‌ها از ظرفیت خوبی برخودار هستند.

احمدی با اشاره به مشکلات صنعت و تعطیلی کارخانه‌های گیلان، تصریح کرد: احیای کارخانه‌های پوشش‌ و رشت الکتریک و دیگر کارخانه‌های راکد از دغدغه‌های ما بوده و بعد از بازدید صورت گرفته از این کارخانه‌ها تمام تلاش را به خرج داده تا مشکل این کارخانه برطرف شود، لذا در دیدار مستقیم با رئیس دستگاه قضا احیای پوشش و رشت الکتریک با تلاش دستگاه قضا به نتیجه رسید.

وی با اشاره به برنامه‌های خود در خصوص احیای ایران پوپلین، ریسندگی خاور و کنف کاران بیان کرد: در خصوص سایت زباله سروان که مرگ خاموش شهرستان ماست اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن بوده و برای رودخانه زرجوب آلوده‌ترین رودخانه جهان معروف است کد تخصیص داده شد تا پیگیری‌های لازم انجام شود.

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دغدغه ما رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های آن‌ها است گفت: ما خود را نوکران مردم می‌دانیم و تا حصول نتیجه حتماً پیگیر خواهیم بود.

احمدی با بیان اینکه بیش از ۱۰ میلیارد وام‌های کم‌بهره داده و بیش از پنج میلیارد اعتبار برای مدارس گرفته شد، افزود: رفع مشکلات رانندگان تاکسی از دیگر برنامه‌هایی بود که به‌طورجدی به آن پرداختیم.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در یک روز انجام می‌شود اما اثر آن تا چند سال باقی می‌ماند، گفت: با شرکت در انتخابات که متعلق به خود مردم است و انتخاب فردی آگاه دغدغه مند و مردمی می‌توان به پیشرفت کشور امیدوار بود.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه