فرماندار صومعه‌سرا تاکید کرد؛

نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای

سیدمحمدی با بیان اینکه همه باید برای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم تا به این مقصود برسیم گفت: رسانه‌ها نقش بی بدیل در حضور حداکثری آحاد مردم در پای صندوق‌های رای دارند.

نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای

به گزارش ۸دی،سیدجلال سیدمحمدی اظهار کرد: برگزاری انتخابات پرشور یک وظیفه همگانی است و حضور حداکثری در انتخابات، کشور را در برابر بدخواهان مصون می‌کند.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه امکانات و شرایط برگزاری انتخابات پرشور با حفظ سلامت مردم در شهرستان فراهم است افزود: تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات ۲۸خرداد در شرایط کرونایی شهرستان اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه تلاش برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای مهمترین وظیفه ما است گفت: برای آینده کشور باید در انتخابات مشارکت داشته باشیم.

سیدمحمدی با بیان اینکه همه باید برای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم تا به این مقصود برسیم تصریح کرد: رسانه‌ها نقش بی بدیل در حضور حداکثری آحاد مردم در پای صندوق‌های رای دارند.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه طبق ماده ۵۴ قانون و ماده ۵۶آیین نامه اجرایی در تاریخ ۱۷خرداد ماه آگهی اسامی نامزدها تهیه و منتشر می‌شود خاطرنشان کرد: زمان تبلیغات کاندیدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۲۰لغایت ۲۶خرداد ماه به مدت یک هفته است و هرگونه تبلیغات انتخاباتی خارج از زمان تعیین شده ممنوع و خلاف قانون است و دستگاه قضایی با متخلفان برخورد خواهد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه